SötaSarah skrev 2011-06-11 10:25:17 följande:
Okej! :) Vad jobbigt att dom inte svarar. Eftersom vår son kommer födas nu inom ett par veckor måste vi vänta med att boka kyrka tills dess så jag hoppas att det funkar det datum vi tänkt. Vi hade 20 augusti först men då vi blev bjudna på bröllop då hoppas jag få det att fungera helgen efter, tror dt är den 27:e, då sambon har semester hela augusti just också vore det lämpligt då så jag hoppas det funkar. Har även 2 olika kyrkor som alternativ så det borde fungera.
Hoppas att ni får det att fungera! :) Har ni funderat på annat som tema och sådär?
Ja, det är riktigt störigt. Den 21 augusti har vi tänkt, fast annars får man ju helt enkelt tänka om och höra runt med alla igen om de kan ett annat datum. Vi har flera kyrkor vi kan tänka oss, men den jag försöker ringa är närmst lokalen som vi ska hyra till fikan efteråt.
Har inte alls tänkt på tema, har aldrig planerat något sådant här förutom :p Jag vet dock hur dopinbjudningarna ska se ut, har tänkt göra dom själv samt så har jag kollat upp lite sånger/psalmer och dikter som jag tycker är fina och passar till dopet.
När är du beräknad? Min lille kille blir snart en månad :O kan knappt fatta att tiden har gått så fort, han kom ju precis.