• Rocky Mountain

Pinuppa, sailor, 50-tal, rockabillytatueringar på tjej!

Vill få lite influenser och ideér! Lägg gärna upp bilder på era pinup, sailor, 50-tal, rockabilly- tatueringar!

• Svar på tråden Pinuppa, sailor, 50-tal, rockabillytatueringar på tjej!
  • Evven

Jag har 2 rockabilly-inspirerade tatueringar och även en 3:e på gång. Mina bilder blir inge bra när jag laddar upp dom här så ska se om jag kan göra det på någon annan sida och lägga in länken här istället.

Återkommer imorgon...

• RockNRollMamma

Kikar in här då denna tråd passar mej perfekt =)
    Har lite planer på att gadda in en pinupa på vaden lr om det ska bli en svala istället har liksom inte bestämt mej..
    finns ju för mycket att välja mellan

• Rocky Mountain
    Evven skrev 2011-06-29 21:13:48 följande:
    Jag har 2 rockabilly-inspirerade tatueringar och även en 3:e på gång. Mina bilder blir inge bra när jag laddar upp dom här så ska se om jag kan göra det på någon annan sida och lägga in länken här istället.

Återkommer imorgon...
    Vore jätteschysst!! Kul att få lite inspiration!
  • Rocky Mountain
    LiamsMamma skrev 2011-06-30 11:05:49 följande:
    Kikar in här då denna tråd passar mej perfekt =)
    Har lite planer på att gadda in en pinupa på vaden lr om det ska bli en svala istället har liksom inte bestämt mej..
    finns ju för mycket att välja mellan

Ja det vore så snyggt! Men jag har inte hittat nån som har fallit mig i smaken riktigt... 
    Jisses va lustigt, jag funderade på häromdagen att om jag inte skulle tatuera en svala också! Verkar ha samma smak du och jag...Glad Jag har en tatuering som egentligen inte föreställer något utan bara är ett mönster, på hö överarm, och den skulle jag vilja tatuera över med något annat. 

Har du nån bra sida på nätet du kan tipsa om?
  • Evven

Här har jag laddat upp bilder på mina tatueringar:

http://rockabillyevve.blogspot.com/

Observera dock att kameran är ny och har inte lärt mig använda den än så bilderna kanske är lite suddiga men man ser iaf vad det är Flört

Tar gärna emot kommentarer och förslag på hur man kan förbättra dom 2 sista tatueringarna Glad

Svar på tråden Pinuppa, sailor, 50-tal, rockabillytatueringar på tjej!