• dio

Mannen, Myten, Guden

Man kan aldrig sluta att dyrka denna fantastiska, håriga man, med det sneda leendet och den pilska blicken.
    På 80-talet sjöng han sig rakt in i våran hjärtan. Oftast på tyska, men vad gör det, med en stämma droppandes av honung?Och så kom låten : Looking for freedom.Vilken fantastisk låt! Och vilken sexig video!

Det lockiga hårsvallet, den intensiva, småpilska bicken, den håriga bringan, u name it!
    Och till allas våran glädje fick vi sedan alla se honom springa i slowmotion, endast iförd röda badbyxor, i allas våran favoritserie Baywatch!
    När han inte är upptagen med att ena Tyskland så är han iväg och hälsar på cancersjuka barn vars sista önskan är att träffa honom. Tala om en underbar man!

Japp! Detta mina damer (och herrar) är det ultimata David Hasselhoff quizzet!

I was an atheist until I realized that I am God
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Mannen, Myten, Guden
  • dio
    Miss Obsessive skrev 2011-06-15 13:47:46 följande:
    Hrm, ja, jo.. Jag ville inte säga något, men det är bara för mycket.. DEN bringan och DET svallet.. Jag.. blir..alldeles..gaaaaaalen! Drömmer

Och vilken röst mannen har, len som sammet.. Kolla bara på den här videon

" target="_blank">

Inte bara rösten i sig, videon är ju makalöst bra
  • dio
    Boothwalker skrev 2011-06-15 14:29:57 följande:
    I seriously doubt it =)
    Det är bara för att du inte vet om något annat, stackars du. Kom in i gemenskapen, i dyrkan av Hoffen så ska du se att du äntligen får en mening med livet. En mening bestående av ljuv musik, fluffigt brösthår, bratwurst och röda badkläder...
  • Lady Namárië
    dio skrev 2011-06-15 14:39:22 följande:
    Inte bara rösten i sig, videon är ju makalöst bra
    A masterpiece indeed.
    So say we all
  • Boothwalker
    dio skrev 2011-06-15 14:41:02 följande:
    Det är bara för att du inte vet om något annat, stackars du. Kom in i gemenskapen, i dyrkan av Hoffen så ska du se att du äntligen får en mening med livet. En mening bestående av ljuv musik, fluffigt brösthår, bratwurst och röda badkläder...
    *ryser* =)
    ♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
  • John D

Fick 6 rätt, ska nog ta livet av mig omedelbart.
    Vidrigare människa än Hoffen får man ju leta efter! :(

• dio
    John D skrev 2011-06-15 14:55:51 följande:
    Fick 6 rätt, ska nog ta livet av mig omedelbart.
    Vidrigare människa än Hoffen får man ju leta efter! :(
    6 rätt  tyder på en omedveten dyrkan från din sida, eller medveten men bortträngd
  • dio
    Boothwalker skrev 2011-06-15 14:49:34 följande:
    *ryser* =)
    av välbehag, jojo
  • dio
    Millan83 skrev 2011-06-15 15:02:26 följande:
    Nio rätt!! Wohooo! Fel på hur många ungar han har, men det kan jag leva med! 

Älska musikvideorna (-sarna) han har gjort!

Jump in my car! KOlla upp den! 
    Ja, så länge du inte är mor till hans avkomma är det ju icke relevant Jump in my car är ju ett riktigt mästerverk!
  • Boothwalker
    dio skrev 2011-06-15 14:59:15 följande:
    av välbehag, jojo
    Ha. Nä. Är allergisk mot fluffigt brösthår och badkläder... =) Typ.
    ♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
Svar på tråden Mannen, Myten, Guden