• Anonym

Tycker ni att er kille är snygg?

Något fick ju mig att falla för min kille trots att han inte är speciellt snygg i mina ögon. Skulle aldrig säga detta till honom! Men jag känner att nu när det där nya och spännande är över så har jag svårt att tända på hans kropp. Jag kan tända på själva sexet, men blundar oftast för jag inte attraheras av själva utseendet. Skäms såklart över detta!

Kan detta hålla i längden? Tycker alla att deras killar är snygga?

• Svar på tråden Tycker ni att er kille är snygg?
  • Anonym

Nej, jag känner mig inte alls attraherad av min sambo och funderar på att bryta, vet inte alls vad jag såg hos honom från början, känns bara som jag bor tillsammans med en vän. Vill ha mer än så..

• Perly

Helt klart snyggast Drömmer hehe

Kan kan de väll men personligen hade jag inte kunnat leva med någon som jag inte tycker ser bra ut, samma sak som att jag inte skulle vilja att min kille tycker att jag "ser ut som skit" typ

daPerley is thá bést, and u ynow it ;)
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-06-12 17:44:54 följande:
    Nej, jag känner mig inte alls attraherad av min sambo och funderar på att bryta, vet inte alls vad jag såg hos honom från början, känns bara som jag bor tillsammans med en vän. Vill ha mer än så..
    Jag älskar honom trots allt pga hans personlighet, men jag vill såklart att det ska fungera på det sexuella planet också. Visst fungerar det om jag blundar och tänker på någon annan heting.

Tyvärr tänder jag bara utseendemässigt på riktiga 10poängare. Är verkligen svår-tänd. Jag har aldrig träffat en sådan kille som har en personlighet som passar bara.
  • Anonym

nej jag kan inte påstå att min man harutseendet med sig men jag älskar honom för hans personlighet och för att han är just han. Jag personligen tycker inte utseendet spelar så stor roll huvudsaken han har hjärtat på rätta stället och som får mig att kunna skratta tillsammans med honom och som jag känner trygghet med!!

• Anonym
    Perly skrev 2011-06-12 17:46:13 följande:
    Helt klart snyggast Drömmer hehe

Kan kan de väll men personligen hade jag inte kunnat leva med någon som jag inte tycker ser bra ut, samma sak som att jag inte skulle vilja att min kille tycker att jag "ser ut som skit" typ
    Han ser ju inte ut som skit iallafall. Han är snygg med kläder men utan kläder har han hängmage och småtuttar eftersom han gått ner i vikt. Även om han tränar på gym så går den överflödiga huden inte tillbaka.Sen gör han mindre attraktiva miner under sexet också.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-06-12 17:48:05 följande:
    nej jag kan inte påstå att min man harutseendet med sig men jag älskar honom för hans personlighet och för att han är just han. Jag personligen tycker inte utseendet spelar så stor roll huvudsaken han har hjärtat på rätta stället och som får mig att kunna skratta tillsammans med honom och som jag känner trygghet med!!
    Ja så känner jag också för min. Men sexet...
Svar på tråden Tycker ni att er kille är snygg?