• Anonym

Tycker ni att er kille är snygg?

Något fick ju mig att falla för min kille trots att han inte är speciellt snygg i mina ögon. Skulle aldrig säga detta till honom! Men jag känner att nu när det där nya och spännande är över så har jag svårt att tända på hans kropp. Jag kan tända på själva sexet, men blundar oftast för jag inte attraheras av själva utseendet. Skäms såklart över detta!

Kan detta hålla i längden? Tycker alla att deras killar är snygga?

• Svar på tråden Tycker ni att er kille är snygg?
  • Anonym (Nope)

Ni som har snygga killar, ni är snygga själva också va?

Jag är inte nån snygg tjej (söt, javisst) och skulle ju aldrig kunna få en snygg kille heller.
    Jag väljer ju såna ur "min liga" sas.

• Anova

Min sambo är söt, inte snygg. När vi träffades tyckte jag inte alls han såg speciell ut, men jag föll för hans romantiska sida (handskrivna kärleksbrev) och hans försiktiga, oskuldsfulla, sätt at vara.

• Micki
    Japp,jag tycker min man är läcker.
    ♥ Amanda 090331♥Philip 110204 ♥
  • Bottis

Min man är otroligt snygg, söt, gullig, fin, you name it. Jag blir alldeles varm när jag ser honom och hans fina ansikte och kropp. Det allra viktigaste är dock inte utseendet, det är en bonus. Min man är intelligent, rolig att prata med, han vill hitta på saker och han är rolig att vara med.

Själv anser jag mig inte vara snygg men han säger ofta att jag är så fin så jag antar att han tycker det. 

• Agnes mamma

Jag tycker helt klart att min sambo är skitsnygg och brukar säga det till honom ganska ofta. jag träffade han för första gången för 8 år sedan och då var han allt annt än snygg men sen träffades vi på jobbet för två och ett halvt år sedan och då hade han klart förändrats till det bättre. Så han har blivit snyggare med åren:).

• Terese f

Jag ÄLSKAR hur min man ser ut, hans stora ögon, stora näsa, hans smala kropp. Han är snygg för mig.

Jag diskuterar inte med anonyma idioter!
  • Perly
    Anonym (Nope) skrev 2011-06-13 14:48:19 följande:
    Ni som har snygga killar, ni är snygga själva också va?

Jag är inte nån snygg tjej (söt, javisst) och skulle ju aldrig kunna få en snygg kille heller.
    Jag väljer ju såna ur "min liga" sas.
    Jag är extremt kinkig med att kalla någon snygg, för mig är man typ antingen 10poängare(sjukt snygg) 0poängare(inte uber ful men ser inte som minsta snygg) och -10poängare(fuuuul)

Blev rätt överaskad när jag öppnade mejlen en dag o det var ett från honom där med bilder o allt Drömmer För visst jag brukar få många mejl från killar men de är -10 och 0 poängare...

Skulle sätta mig själv i kategorin 0poängare då jag inte har något speciellt utseende men fortfarande inte uberful
    (Tar o slänger med en bild, lite suddig då den är fotad med mobil, osminkad)

daPerley is thá bést, and u ynow it ;)
  • Perly
    Perly skrev 2011-06-13 15:31:51 följande:
    Jag är extremt kinkig med att kalla någon snygg, för mig är man typ antingen 10poängare(sjukt snygg) 0poängare(inte uber ful men ser inte som minsta snygg) och -10poängare(fuuuul)

Blev rätt överaskad när jag öppnade mejlen en dag o det var ett från honom där med bilder o allt Drömmer För visst jag brukar få många mejl från killar men de är -10 och 0 poängare...

Skulle sätta mig själv i kategorin 0poängare då jag inte har något speciellt utseende men fortfarande inte uberful
    (Tar o slänger med en bild, lite suddig då den är fotad med mobil, osminkad)

tröck på fel knapp...
    daPerley is thá bést, and u ynow it ;)
  • TessaS

Jag kan se på min man och inse att han inte är "snygg" om man jämför med män som anses som snygga "offentligt".. typ kändisar och så...
    Men JAG tycker han är sanslöst sexig. Har en rumpa som man kan studsa femkronor på (fast och fin) sådär manliga underarmar, lång, ljusblå makalösa ögon Jag ser hur en del tjejer tittar efter honom, särskilt när han är jobbklädd i kostym.
    Framför allt är han rolig och smart och DET är sexigt...

Jag är inte någon snygging  Eller, det finns en hel del som jag är nöjd med och som jag får beröm för... men jag är överviktig och har inte några "klassiska snygga" drag. Men han älskar mig och tycker jag är snygg så... Det gör mig nöjd ändå

• Jämthund

Jag tycker att min sambo är skitsnygg. I början när han svansade efter mig tyckte jag inget särskilt men ju mer jag lärde känna honom desto snyggare var han. Honom håller jag hårt i:)

Svar på tråden Tycker ni att er kille är snygg?