• Minisolrosen

Ljusslinga IKEA trollsländor

Hjälp!!!! Desperat ute efter IKEAS ljusslinga SKINA med trollsländor. Fick veta att den är slut på alla varuhus. Någon som vill sälja den till mig? minisolrosen@hotmail.com

• Svar på tråden Ljusslinga IKEA trollsländor
  • ahlcec

Den finns på Ikea i Älmhult, ring dit!

• Minisolrosen

Men det ser ut att vara en annan ljusslinga med samma namn fast endast "vanliga" lampor på, inte trollsländorna, eller?

• ahlcec

Hm.. ja det vet jag inte. Ring och fråga dem, det är det enklaste.

• annut

den finns då i sundsvall också, och den bild man får upp på nätet visar då att den har trollsländor.

/Anna

• Minisolrosen

Men nu blir jag förvirrad annut - jag ringde kundservice och de sa att den är slut överallt. Kollade själv nätet - är jag dålig på hitta? Visar det trollsländor? Hjälp mig, tack!

• Fyra

Nej de visar inga trollsländor, det är vanliga färgade lampor på den SKINA som finns på deras hemsida. Har fått samma svar som du, jag ringde kundtjänst och den finns inte mer. Kram

• Minisolrosen

Fyra!
    "Finns inte mer" betyder det att den aldrig kommer in igen heller eller att den bara är tillfälligt slut?

• Fyra

Enligt hon som jag talade med "Jenny" sa att de inte kommer in igen vad hon visste. Kram

• annut

sorry läste fel, letade efter den med trollsländor och hittade en 3-spot på skena med trollsländor, såg nu att den skulle heta skina och var en ljusslinga, får skylla på grav hormonerna, ska läsa mera nog nästa gång.

/Anna

• Mamba

annonsera på typ Blocket!
    Sen kan man annonsera på IKEA varuhusen där de har en tavla med begagnade prylar som säljes!

• Minisolrosen

Har fått veta att slingan finns på IKEA i Schweiz, men de skickar inga varor utomlands. LEDSEN!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Ljusslinga IKEA trollsländor