Anonym (vill inte) skrev 2011-06-21 23:53:38 följande:
Här är en tillsom har noll sexlust. Har 2 barn 5 och 1 år, efter att 2:an kom så är jag inte sugen på sex alls. Hoppas oftast på att sambon somnat när jag lägger mig då jag inte vill. Ligger gärna och kramas men jag vet att han vill mer. När han märker att jag inte vill så vänder han på sig och suckar. Får jättedåligt samvete, tycker inte alls om när han tar på min kropp längre.
Jag äter minipiller cerazette och jag tror att en anledning är dessa piller, men jag kan inte äta något annat och funderar på sprial av något slag. Det bästa med dessa just nu är att jag småblöder lite så och då så då kan jag skylla på att jag blöder och därför inte vill ha sex... Men jag älskar min sambo över allt annat.
Måste säga att det är skönt att läsa att man inte är ensam om detta problem.
Jag la Cerazette på hyllan och började med P-ring istället men jag märker ingen skillnad på lusten.
Gulletroll skrev 2011-06-21 23:45:03 följande:
Hur fungerade ert sexliv INNAN ni fick barn? Var det "bra" sex? Kände ni er ohämmade med varandra? Och kunde ni njuta och komma till, bägge två?
Innan barnen var sexet bra vi hade sex flera gr i veckan men nu händer det kanske 1 -2 gr i månaden. Mycket tror jag beror på stress. Jag jobbar har hand om 2 barn ett hem eftersom jag vikarierar så är det aldrig några raka rör (rutiner). Man jobbar dag, natt, kväll långa pass och sen ska man hem och mysa. Nä jag vill bara dra täcket över huvudet.
Ibland så kan jag känna åh vad skönt det hade varit med sex ikväll. Ikväll ska jag banne mig ha det och sen när det kommer till kritan ja då sluter sig musslan och lusten försvinner lika fort som den kom.