Ni som är helt emot abort, varför?
jag är imot abort men inte om det är fel på fostret.
men o säga att man inte har råd när man väl är gravid och vill göra abort är fel då borde man tänka på det innan.
jag är imot abort men inte om det är fel på fostret.
men o säga att man inte har råd när man väl är gravid och vill göra abort är fel då borde man tänka på det innan.
Då okej då har man haft skydd men jag menar om man inte haft något alls om man vet att man kan bli gravid då får man spela korten till slutet.
abort okej om man haft skyd o blivit gravid = haft skydd men blivit gravid iaf
abort okej om man haft fel på fostret = fel på fostret
abort okej om man blivit utsatt för något = utsatt för våldtäkt osv osv
jag behöll min dotter bokade självklar 3 abort tider men behöll mitt hjärta villa ha henne då hade jag inte skydd o en ligg o gravid. jag blev ensamvårdnad o jävligt lycklig.
fick ma 2009 o det gjorde mig piss illa jag kan o klarar inte av abort alls
hoppas jag inte gjorde någon arg ??
sa bara det jag tyckte o tänkte
Skönt att höra
Det är fel att vissa tycker att kvinnan ska behålla ett barn om hon blivit påsatt av en äklig människa eller om hon annvänt skydd men blivit gravid iaf eller om barnet har något fel.
Min mamma blev våltagen av sin far när hon var 15 år gammal när hon blev 16 år födde hon honom (kejsarsnitt) och jag kan lova er människor att hon hade det TUFT den tiden !! men hon kunde inte gföra något då hon redan var i 8:e månaden när hon insåg att hon var gravid. igen stor mage alls. hon lämnade bor honom till en annan familje. men idag är dom mor och son jag är glad för hennes skull sådanna svin ska dö och inte finnas på jorden alls.
Vi är trots allt människor !!