5 dagar över tiden
Jag kan ine riktigt tro på det. Det första testet togs i morse och var från RFSU. Strecket kom men nä, så kan det inte vara så därför tog jag nu ett digital och jo. Det är så! Efter alla dessa år och utredningar. Det står att filuren är i min mage och gosar.
Med tanke på vad som hände förra gången (utomkveds -09) så har vi kommit överens om att vi ska ligga lågt nu, men mamma, syster och mina närmaste vet. Jag måste berätta det för någon, annars blir det ju itne på riktigt!
Shit säger jag bara!
Jog hoppas att det här kan ge er andra lite stöd och hopp. Efter 2 (3) år så kom plusset!
Kan vi kan ni!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-13 18:58Med tanke på vad som hände förra gången (utomkveds -09) så har vi kommit överens om att vi ska ligga lågt nu, men mamma, syster och mina närmaste vet. Jag måste berätta det för någon, annars blir det ju itne på riktigt!
Shit säger jag bara!
Jog hoppas att det här kan ge er andra lite stöd och hopp. Efter 2 (3) år så kom plusset!
Kan vi kan ni!!

Ja, jag kanske ska nämna också att efter sommaren skulle det vara vår tur att testa ivf då jag har stop i ena äggledaren efter det tidigare utomkvedshavandeskapet. Shit, slipper vi den karusellen?