Någon som läser kursen Dinosaurier – deras utveckling och utdöende?
Finns det någon mer här som läser denna kurs i sommar? Skulle vara kul att diskutera med någon eftersom det inte finns någon kursportal.
Finns det någon mer här som läser denna kurs i sommar? Skulle vara kul att diskutera med någon eftersom det inte finns någon kursportal.
Har precis anmält mig till den kursen.
Vet du om det är några sammankomster och vilka veckor den sträcker sig över?
Hittar inte ett dugg..
Vad kul!
Nej det är inga sammankomster om du valt att läsa den på distans. Kursen är flexibel så man får läsa den över vilka veckor man vill. Jag har dock valt att läsa mellan v 23 - v 33 för det är samma datum som min andra sommarkurs jag läser.
Aa okej.
Förstår inte CSNs regler.. får man studiemedel för 7,5 hp? Eller behöver jag läsa kursen i snabbare tempo för att ha rätt till CSN? Är den enda kurs jag ska läsa.
Å va sjutton =( Kan man läsa den med csn för halvtid?
Himlens krångligt det är =) Får hoppas att jag får antagningsbeskedet snart, vill inte hamna för mkt efter =)
Hur verkar upplägget?
ÅÅ vill också dra igång. Hoppas verkligen de handläggar min ansökan fort :D
Hej tjejer!
Jag har precis fått antagningsbesked, men jag är reserv 559.
Pratade med en kvinna på su i förra veckan, å hon sa att alla som är behöriga kommer in på utbildningen.
När jag läser på utbildningens hemsida står det att när jag skickat in uppgifterna från första lektionen blir jag registrerad på kursen.
Har inte fått något mail från su och når de inte på telefon.
Hur gick det till för er?