• Laffe

Fördelar med att vara gay!

Hej!
    Att det finns en hel del nackdelar med att vara homosexuell är ju svårt att förneka. Låt oss belysa fördelarna istället! Både man-man och kvinna-kvinna.

Jag börjar (är kvinna):
    -Man slipper preventilmedel
    -Man kan inte bli gravid

Fortsätt!

• Svar på tråden Fördelar med att vara gay!
  • Emmi27

Man kan låna varandras kläder Förvånad Fan så praktiskt. Om man har liknande stil vill säga.

• Anonym

Får oftare orgasm som kvinna...

• Emmi27
    Anonym skrev 2011-06-14 20:30:49 följande:
    Får oftare orgasm som kvinna...
    va? det har väl knappast nåt att göra med om man är gay eller inte :S
  • Anonym
    Emmi27 skrev 2011-06-14 20:33:12 följande:
    va? det har väl knappast nåt att göra med om man är gay eller inte :S
    Jo alltså om man är lesbisk och har sex med tjejer så visar undersökningar på att kvinnor oftare får orgasm vid sex. Det finns ju inget in-ut-sprut med i bilden då.
  • Emmi27
    Anonym skrev 2011-06-14 20:34:54 följande:
    Jo alltså om man är lesbisk och har sex med tjejer så visar undersökningar på att kvinnor oftare får orgasm vid sex. Det finns ju inget in-ut-sprut med i bilden då.
    att det är mer fokuserat på smek och sånt vid tjejsex menar du? hmm ja det kanske stämmer. iof så beror det ju på vad man kräver och vad man vill ge, en del killar verkar vara riktigt korkade och tro att in ut sprut ger orgasm för alla.
  • Selfish Geene

att inte kunna bli med barn kan ju lika gärna vara en nackdel, håller med om p-medel dock

I övrigt ser jag inga eg fördelar 

• Laffe
    Selfish Geene skrev 2011-06-14 20:41:06 följande:
    att inte kunna bli med barn kan ju lika gärna vara en nackdel, håller med om p-medel dock

I övrigt ser jag inga eg fördelar 
    Ja precis, funderade på om jag skulle sätta den nackdelen inom parantes eller inte men bestämde mig för att försöka vara lite optimist ;)
  • Emmi27

Kom på en till grej! Om man går på badhus kan man basta ihop =) Går ju inte när man är straight

• Laffe

-Två män slipper ha ett stort utbud av tamponger, bindor, menskoppar, trosskydd och diverse andra mensrelaterade prylar i sitt boende. Överhuvudtaget saker man själv inte nyttjar. 

• Laffe
    Emmi27 skrev 2011-06-14 20:46:59 följande:
    Kom på en till grej! Om man går på badhus kan man basta ihop =) Går ju inte när man är straight
Svar på tråden Fördelar med att vara gay!