• Lenora

Bada i pool på kalas ???

miss nöjd skrev 2011-06-15 13:53:32 följande:
    Ts. kan du inte be att få vara med under kalaset då? Då får ju dottern din gå på kalas och du kan hålla koll vid ev poolbad?
    Bra tips! Mamman kanske till och med uppskattar att få lite extra hjälp.

Har varit på barnkalas med pool och barnen har verkligen älskat det.
  • Lenora
    Essien skrev 2011-06-15 14:15:37 följande:
    Hon vill inte för att hon tycker att det är lite pinsamt att säga till att hon är med. Hon håller istället hellre barnet hemma..
    Fiaz skrev 2011-06-15 14:00:10 följande:
    Jösses du måste vara riktigt korkad.

TS jag förstår dig till 100%, skulle vara livrädd och tänka precis som du! Finns det ingen möjlighet att du kan vara med under badningen?
    Jag menar ju fler föräldraögon destå bättre!
    Jag förstår också att TS är orolig. Men det är ju inte det som stör. Utan att det finns en mkt simpel lösning på det hela men den vill hon inte ta för då finns risk atth on känner sig lite bortgjord.

Jag skulle hellre vara lite pinsam och se till så barnet får vara med och ha kul på ett säkert sätt.
    Även om det känns lite pinsamt så är det bättre än att barnet missar ett roligt kalas som kompisarna kanske kommer att prata om mycket efteråt. 

Troligtvis kommer födelsedagsbarnets föräldrar inte ha något emot det alls och det kanske till och med är andra föräldrar som stannar de med.
  • Lenora
    Anonym (kalasa) skrev 2011-06-15 14:34:02 följande:
    Nu har jag inte läst hela tråden, så jag kanske upprepar mig här...men vad är det som säger att du inte kan vara med på kalaset och övervaka ditt barn själv? Jag brukar oftast följa med min 4-åring på kalas och det är dessutom rätt trevligt.
    Tydligen känner TS att det skulle kännas pinsamt att fråga.
  • Lenora
    Anonym skrev 2011-06-15 16:39:35 följande:
    OM du hade LÄST mina tidigare inlägg så skrev jag att jag för det första kommer att ringa nu ikväll och prata med kalasföräldrarna. Sedan kommer jag när jag lämnar min dotter eventuellt stanna kvar beroende på situationen.
    Vad bra! Hoppas att hon får kul på kalaset. 
Svar på tråden Bada i pool på kalas ???