• Anonym

Bada i pool på kalas ???

Essien skrev 2011-06-15 16:44:11 följande:
    Jag har läst en hel del av dina inlägg men måste ha missat de få positiva i den stora mängden negativa.

Hurra för din dotters skull.
    Anledningen till att jag är negativ är att jag anser det vara helt ONÖDIGT att man ska bada på ett barnkalas, oavsett om det är i en liten eller stor pool, finns så mkt annat skojj man kan hitta på som inte innefattar bad.
  • Anonym
    Essien skrev 2011-06-15 16:46:03 följande:
    näpp. en plaskpool..
    Är inte helt hundra än men utgår från att det är en plaskpool ja, men tydligen tillräckligt stor för att rymma ca 20 ungar...
  • Anonym
    Topdog skrev 2011-06-15 16:48:10 följande:
    Glömde. TS hävdar också att 4åringar ofta håller fast andra barns huvuden under vattenytan och inte släpper. Därför krävs minutiös övervakning vid plaskpolen och TS tror inte att kalasbarnets föräldrar klarar av att titta på barnen varje sekund.
    Ja det stämmer, det går tyvärr  vilt till ibland med dessa barn ska du veta.. bråttas, busas, hålls fast, slåss mm....
  • Anonym
    La Lola skrev 2011-06-15 16:51:21 följande:
    Lika bra ni stannar hemma Ts.

Det verkar ändå inte vara nån lösning att du stannar kvar på kalaset.

O sen kontaktar du BVC o fixar samtalshjälp som jag tipsade om tidigare.
    ...och du slutar skriva och går och gräver ner dig någonstans, tack!
  • Anonym
    La Lola skrev 2011-06-15 16:53:39 följande:
    Ja du verkar ju vara en gullig människa verkligen.
    Är det tacken det när när jag kommer med tips som jag tror kan vara bra för dig (att stanna på kalaset o fixa samtalshjälp)?
    Fixa samtalshjälp för vad? Sådant skitsnack verkligen.
  • Anonym
    Faber skrev 2011-06-15 16:54:39 följande:
    Ge fan i att kritisera mina föräldrar.
    Jag får tycka och tänka vad fan jag vill.
  • Anonym
    La Lola skrev 2011-06-15 16:56:05 följande:
    För att komma över din rädsla för vatten o att du är rädd att ditt barn ska drunkna!

Är det skitsnack?
    Jag är inte rädd för vatten, älskar att simma och bada, brukar ta dottern till badhuset ofta och bada i hav o sjöar mycket på sommaren. Men har såklart STENKOLL HELA TIDEN på min dotter.

Saken är den, (om du inte fattat det än) att jag inte känner kalasföräldrarna och inte vet om det är lika noga med kombinationen barn och vatten, alla är nämligen inte det!
  • Anonym
    älskarlivet81 skrev 2011-06-15 16:58:39 följande:
    Vilken sympatisk människa du verkar vara.. Du kan kritisera andra, men får inte bli kritiserad själv?
    På vilket sätt får inte andra kritisera mig mernar du?
  • Anonym
    älskarlivet81 skrev 2011-06-15 16:59:50 följande:
    Men herre gud, du måste ju lita på föräldrarna.. Tror inte de vill att något barn ska drunkna..
    Varför ska jag lita på att någon jag inte känner, aldrig ens hälsat på, ska se till mitt barn precis så noga som jag önskar?
  • Anonym

varför skriva en tråd där man frågar om vi läsare tycker att man är knäpp som tycker som du, men inte klarar av att få kritik utan blir förbannd och är otrevlig`?

Svar på tråden Bada i pool på kalas ???