Tips att ha under barnstolen som går att torka av lätt?
Har ni det? Vad kostar sån plastmatta på IKEA tex?
Har ni det? Vad kostar sån plastmatta på IKEA tex?
Vet inte om det är det du menar med plastmatta, men det finns ju såna plastplattor man har på mattan under kontorsstolar - var det kanske en sån du menade? De kan jag i alla fall tänka mig vara bra. Vet dock inte vad det kostar? Men de borde ju inte vara så dyta? Finns de inte på IKEAs hemsida?
Jag la en gammal duk under barnstolen så var det bara att skaka av efter måltiden, och slänga i tvätten när det behövdes. Annars är en bit vaxduk bra.
Vaxduk...
Kollade IKEA. En sån plastmatta kostar ju 295:-. Rätt dyrt för att bara ligga under en stol.
En vaxduk var en bra idé!
granits julgransmatta, skitsnygg, 99:-
Aida- Min mamma köpe sådan duk på IKEA för någon dag sedan och inte kostade den över hundralappen. Kommer tyvärr inte ihåg exakt. Den ligger ihop rullad,ganska tunn duk.
Jäklarns! 295 spänn?! Det var ju kanske lite att ta i för en plastbit? :P Då låter vaxduk mycket bättre! Det tipset ska jag komma ihåg när det blir dags!...
Vi har vaxduk som e genomnskinlig ;.( Funkar skit bra!!
Felixxmor: Den jag kollade var på deras hemsida och den stod under kontorsgrejer. Det kanske inte är en sån man ska ha. Vi köpte en genomskinlig plastmatta i metervara att ha vagnen på i hallen, och inte var det billigt inte. Så jag tänkte hitta något enklare billigare alternativ. Ska kika på IKEA nån dag.
Gårdagens tidning ....
Åk (eller ring) till närmaste färg- och golvvaruhus och kolla om du kan köpa en stuvbit plastmatta (sådan som man vanligtvis täcker hela golv med) till ett bra pris. Är ju mycket stabilare och lättare att moppa av än vaxduk som glider omkring. Det gjorde jag för några år sedan i ett helt annat syfte och minns att det blev avsevärt billigare är 295:-.
Ingenting....är det allra smidigaste tycker jag. Lätt å sopa, ev torka av, efter maten....
Kallemero79: Jo, det tyckte vi också och har därför inget. Problemet är bara att nu börjar klinkersen missfärgas av allt spill så vi vill skydda det.
Aida- Vet inte riktigt vad den hette. På "mitt" IKEA så låg där en massa tunna platmattor ihop rullade med tejp runt om i en stor hög. Så billigt ut Kommer som sagt inte ihåg vad det kostade, men var inte mycket.
Kan ringa min mamma förstås och fråga....allt för att få hjälpa till
Jysk tar 50:-/m för genomskinlig vaxduk! Finns också på åhlens...
Håller med, den genomskinliga vaxduken från jysk har vi med. Än så länge bara på bordet och där fyller den verkligen sin funktion!
Aida - Har ringt min kära mor nu för det retade mig lite att jag inte kom ihåg vad den kostade
49kr!!!!!!! Billigt
Skulle egentligen ligga i köksskåp visst, men vem märker det. Min mamma har sin inanför dörren så vi inte smutsar ner när vi kommer med barnvagnen
Alltså på IKEAS`s köksavdelning. Ligger i rulle, 2meter i varje.
Felixxmor: Skitbra! Ska ta en sväng till IKEA imorgon och kolla!
Annars blir det vaxduken på Jysk.