• Anonym

Jag onanerade medan jag födde mitt barn och barnmorskan förolämpade mig flera gånger :-(

Jag har alltid kunnat slappna av när jag onanerar. Jag har använt det för att kunna somna när jag är stressad, mildra smärta osv. Jag kom på idén att onanera när jag föder barn för att kunna slappna av bättre. Jag kan dessutom få multipla orgasmer vilket jag förstår är oanligt. Vad som händer när jag föderär att barnmorskan bland annat kallar mig pervers. Vilket jag tänker anmäla. Jag hade faktiskt en lätt förlosning trots att det var min första....

Vad anser ni om hennes beteende? Har inte jag rätt till att göra vad som lindrar min smärta. Vad anser ni?

• Svar på tråden Jag onanerade medan jag födde mitt barn och barnmorskan förolämpade mig flera gånger :-(
  • Red drum

Kanske hade kunnat flagga för det innan? I ett förlossningsbrev eller liknande... För det är nämligen inte vanligt. Alls.

• Anonym (L)

Jag förstår barnmorskan. Onanerar gör man väl inte bland folk man inte känner...? Du hade ju kunnat välja att göra det när de inte var i rummet och låta bli när de var där.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-06-16 11:47:21 följande:

Jag har alltid kunnat slappna av när jag onanerar. Jag har använt det för att kunna somna när jag är stressad, mildra smärta osv. Jag kom på idén att onanera när jag föder barn för att kunna slappna av bättre. Jag kan dessutom få multipla orgasmer vilket jag förstår är oanligt. Vad som händer när jag föderär att barnmorskan bland annat kallar mig pervers. Vilket jag tänker anmäla. Jag hade faktiskt en lätt förlosning trots att det var min första....

Vad anser ni om hennes beteende? Har inte jag rätt till att göra vad som lindrar min smärta. Vad anser ni?

Jag förstår att hon reagerade,ja!!!
  • Anonym (underligt)

Nej ush har inget förståelse för dig alls här TS. Förstår inte hur du kunde onanera när du födde barn, det känns som barnmorskan sa lite pervest!
    Jag har hört däremot om kvinnor som får orgasm av själva "barnafödandet" utan att själva påverka det och det är väll "okej" men att själva ligga där inför barnmorskan och andra och onanera känns väldigt fel!
    Men det kanske är normalt enligt dig och då får du ju göra som du vill men du måste ju vara beredd att få reaktioner på detta.

• Anonym

Ojdå, lite gränslös eller?
    Jag tycker inte BM skulle ha kallat dig pervers, det är oproffigt, men jag förstår att hon tänker det. Jag hade också en lätt förlossning, för mig räckte det med att andas

• Anonym (shouganai)

om du är så beroende av att onanera hela tiden så tycker jag faktiskt att du ska söka hjälp.

• Anonym

Jag sa till henne strax innan. Hon skrattade då. Trodde mig säkert inte. Saken är att en kvinnans sexuallitet har ialla tider ansets som fult. Hur får vi barn, jo genom sex.. Om hon är för känslig borde hon inte heller ha valt sitt område. Jag vet att jag gjorde helt rätt för min förlossning var oerhörtl ätt, allt gick väldigt smidigt. Men jag ärändå förbannad på barnmorskan såhär efterråt.

• Anonym (Yackiu)

Hade det varit ok om din man hade dragit en trall i rummet för att han kände sig spänd och orolig?

• Mollie77

Tyvärr tycker jag inte offentlig onani är normalt o jag hde tagit väldigt illa upp o jag medverkat vid din förlossning..Att vissa påstår sig få orgasm vid födesl:ok men att framkalla de själv medvetet bland folk är tyvärr perverst i mina ögon o jag tror inte du kmr något med en anmälan...

Jacob,Isac,Pontus;Miranda:mina skatter
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-06-16 11:55:42 följande:

Jag sa till henne strax innan. Hon skrattade då. Trodde mig säkert inte. Saken är att en kvinnans sexuallitet har ialla tider ansets som fult. Hur får vi barn, jo genom sex.. Om hon är för känslig borde hon inte heller ha valt sitt område. Jag vet att jag gjorde helt rätt för min förlossning var oerhörtl ätt, allt gick väldigt smidigt. Men jag ärändå förbannad på barnmorskan såhär efterråt.

Bra gjort att kunna onanera när:

Man har värkar.

När magen är så stor, otymplig och ivägen.

När underlivet briserar.

När det är annat folk i rummet!

Svar på tråden Jag onanerade medan jag födde mitt barn och barnmorskan förolämpade mig flera gånger :-(