• Mevea

Ärligt tjejer! orgasm

Ja, jag kan få det utan att stimulera klitoris, både vaginalt och analt. Analt är det långt mer intensivt och där blir det ofta dubbelt, dvs en anal och vaginal orgasm samtidigt. (Dom känns olika så det märks sas).
    Länge kunde jag inte få klitorisorgasm på annat sätt än att jag onanerade.

Men jag har aldrig behövt kämpa för mina orgasmer, har otroligt lätt för det.  

• Mevea
    HäxanSurtant skrev 2011-06-16 17:25:02 följande:
    Både ja och nej. Jag kan inte ge mig själv orgasm utan att stimulera klitoris, men för att få orgasm så måste jag ändå vara fylld, kuk eller dildo, spelar ingen roll.....

Dock finns det en man som kan ge mig orgasm utan att jag är fylld och utan att stimulera klitoris alls, fråga mig inte hur fan han gör för det vägrar han dela med sig av, de orgasmerna är inte alls samma som de jag kan ge mig själv, för han ger mig fontäner, hur många som helst, tills jag tror att jag skall dö av vätskebrist och kramp!

Jag hade kunnat döda för att få veta hur han gör dock Ogillar skarpt att någon kan något om min kropp som jag inte begriper mig på själv, kontrollbehov kallas det visst
    Inte g-punkten då? För den (bla) får jag också fontänorgasm av...
  • Mevea
    Joppelina skrev 2011-06-16 20:57:52 följande:
    Så hinner man läsa till och med inlägg #4 för att inse att det är ingen idé att svara ärligt på frågan eftersom det redan sägs att man är undantag eller ljuger för att skryta.

Snacka om att döma ut alla som svarar eller tänkte svara ja. Vet inte vad man ska kalla ett uttalade som detta. Kräks
    Det är bara att ignorera och inte lägga någon energi på det.

Höner som kacklar i hönsgården... 
Svar på tråden Ärligt tjejer! orgasm