• Anonym

Ärligt tjejer! orgasm

Babyystar skrev 2011-06-16 16:51:07 följande:
    Haha det där var nog det roligaste jag läst! Ljuga för att skryta? Skulle inte tro det..
    Men ärligt, det låter som skryt ibland. De få som jag hört som säger att de alltid får orgasm utan stimulering är ofta tuggummituggande 20 åringar och de vrålar ut det också hahaha

man blir ju sotis!
  • Anonym
    Nyfiken gul skrev 2011-06-16 16:53:49 följande:
    jag är 33 år och något som kommit med tiden är just att kunna få orgasm endast via vaginalt sex (samlag eller dildo)

Jag får inte vaginala orgasmer varje gång men det händer ganska ofta. 
    hur känns dom jämfört med klitorisstimulerad?

måste man göra något speciellt? typ tänka på grannens man och knipa med låren? knipövningar? berätta!

• Anonym
    Babyystar skrev 2011-06-16 16:57:32 följande:
    Haha okej, jag förstår att man kanske kan bli sotis men att hävda att folk ljuger om att få vaginal orgasm för att skryta är väl ändå lite over the top? :p (vet att det inte vad du som skrev det dock)

Jag tror dock att det kanske handlar om övning(?). Förut kunde jag bara få vaginal orgasm av missionären men nu kan jag få det av att rida också, inga andra ställningar fungerar dock.
    Åh, spännande. ska man göra något speciellt? har du tips?
  • Anonym
    Babyystar skrev 2011-06-16 16:57:32 följande:
    Haha okej, jag förstår att man kanske kan bli sotis men att hävda att folk ljuger om att få vaginal orgasm för att skryta är väl ändå lite over the top? :p (vet att det inte vad du som skrev det dock)

Jag tror dock att det kanske handlar om övning(?). Förut kunde jag bara få vaginal orgasm av missionären men nu kan jag få det av att rida också, inga andra ställningar fungerar dock.
    På mig funkar också bara missionären och rida om jag ska få orgasm utan att pilla på klitoris, men det är så att min klitoris berörs ändå litegrann under ställningarna som gör att jag får orgasm. Jag kan inte komma till exempel bakifrån utan att pilla på klitoris för då finns det ingen manskropp som kommer åt klitoris lite då och då. Är du säker på att det är en vaginal orgasm? För det känns ju som om du borde kunna få det i fler ställningar då också?
  • Anonym

Jag har fått orgasm helt utan klitorisstimulering 3 ggr i hela mitt liv. Däremot kan man ju se till att gnugga lite extra just när man kommer, dvs klitoris blir stimulerad men inte direkt... Fan, d3etta var svårt att förklara :P men då kommer man ju av penetrationen, rent tekniskt sett..
    Men för mig blir det iaf bättre o bättre, o är närmre varje gång jag har samlag nu, så de handlar väl (för mig iaf) om att lära mig hur jag ska göra för att få det bästa sexet, öva med samma kille många ggr samt att lita fullt ut på honom så jag kan göra allt knäppt jag kommer på :) 

• Anonym
    Babyystar skrev 2011-06-16 17:04:17 följande:
    Hmh, ja! Det är ju säkert jätte olika för alla men för mig fungerar det bäst om den är långt inne och gnuggas där inne, lixom inte bara köra på in och ut som vanligt utan mer gnuggande där inne.. haha fan va skumt det låter, det är verkligen inte lätt att förklara :p

Men tex om jag rider honom så sitter jag på den helt så den är långt inne sen "gnuggar/gungar(?))" jag fram och tillbaka medans den är där inne och då anntar jag att den stimulerar g-punkten eller något sånt? satans skönt är det iaf haha!
    låter som det jag gör, och då stimuleras klitoris oxå - även i missionären....
  • Anonym
    Babyystar skrev 2011-06-16 17:04:17 följande:
    Hmh, ja! Det är ju säkert jätte olika för alla men för mig fungerar det bäst om den är långt inne och gnuggas där inne, lixom inte bara köra på in och ut som vanligt utan mer gnuggande där inne.. haha fan va skumt det låter, det är verkligen inte lätt att förklara :p

Men tex om jag rider honom så sitter jag på den helt så den är långt inne sen "gnuggar/gungar(?))" jag fram och tillbaka medans den är där inne och då anntar jag att den stimulerar g-punkten eller något sånt? satans skönt är det iaf haha!
    Brukar också gnugga och får orgasm av det, men har trott att det är för att jag gnuggar klitoris emot min kille samt gnuggar på lite roliga ställen därinne. Funkar inte av bara in och ut som du säger. Och i missionären funkar det om min kille ligger nära mig och gnuggar och inte kör in och ut. Utan att han mer vispar runt därinne och ligger nära mig med sin kropp så att hans kropp kommer åt utanpå på klitoris!
  • Anonym

kan någon beskriva skillnaden på känslorna vid klitorisorgasm och vaginalorgasm?

ska försöka gunga ikväll!!! wohoo!

• Anonym

Ja, jag kan komma när vi har sex utan att pilla på klitoris

• Anonym

har grojsat runt i systemet men blir bara kissnödig hehe......fel fel

kan någon hjälpa mig att stilla min nyfikenhet ang hur känslorna kring de olika orgasmerna känns?

• Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-06-16 18:51:40 följande:
    Kissenödighets känslan är helt normal.... jag trodde att jag skulle kissa ner mig första gången med mannen som vägrar berätta hur han gör.... Men det gjorde jag inte....
    ok, men vad händer sen? inget att sträva efter liksom, en kissnödighetskänsla alltså
  • Anonym

Måste få flika in en fråga hur får man orgasmer har glömt bort hur det känns då jag å maken inte har sex längre för han kommer så fort att jag inte hinner komma å därav tror jag att jag fått nån orgasm blokering... Sen har jag införskafat mig knipkulor men hur använder man dem för att träna

• Anonym

Ibland får jag det, men oftast stimulerar jag klitoris samtidigt. Det ena är lika skönt som det andra

• Anonym

fan att folk alltid ska tycka och tro om andra - "de ljuger" osv

jag kan få orgasm av båda - men jag måste vara kåt innan för att det ska gå utan yttre stimulans
    eller att det varit ett tag sedan förra orgasmen. är man riktigt upphetsad så går det av analsex också
    det ger olika orgasmer av stimulering av g-punkten eller klitoris. True story!

• Anonym

Har fått båda men det är väldigt sällan jag lyckats få en vaginal orgasm. Det känns ofta som att jag är så nära men att den inte riktigt vill nå fram. När jag fått en klitorisorgasm blir det en snabb orgasm, därefter har jag ingen lust för sex längre utan blir trött och vill sova. När jag får en vaginalorgasm känns den mer kraftig och lite längre och efter den vill jag ha mer. De känns väldigt olika.

Svar på tråden Ärligt tjejer! orgasm