Ärligt tjejer! orgasm
man blir ju sotis!
Nej, det får jag inte.
Jag har fått orgasm helt utan klitorisstimulering 3 ggr i hela mitt liv. Däremot kan man ju se till att gnugga lite extra just när man kommer, dvs klitoris blir stimulerad men inte direkt... Fan, d3etta var svårt att förklara :P men då kommer man ju av penetrationen, rent tekniskt sett..
Men för mig blir det iaf bättre o bättre, o är närmre varje gång jag har samlag nu, så de handlar väl (för mig iaf) om att lära mig hur jag ska göra för att få det bästa sexet, öva med samma kille många ggr samt att lita fullt ut på honom så jag kan göra allt knäppt jag kommer på :)
kan någon beskriva skillnaden på känslorna vid klitorisorgasm och vaginalorgasm?
ska försöka gunga ikväll!!! wohoo!
Ja, jag kan komma när vi har sex utan att pilla på klitoris
har grojsat runt i systemet men blir bara kissnödig hehe......fel fel
kan någon hjälpa mig att stilla min nyfikenhet ang hur känslorna kring de olika orgasmerna känns?
Måste få flika in en fråga hur får man orgasmer har glömt bort hur det känns då jag å maken inte har sex längre för han kommer så fort att jag inte hinner komma å därav tror jag att jag fått nån orgasm blokering... Sen har jag införskafat mig knipkulor men hur använder man dem för att träna
Ibland får jag det, men oftast stimulerar jag klitoris samtidigt. Det ena är lika skönt som det andra
fan att folk alltid ska tycka och tro om andra - "de ljuger" osv
jag kan få orgasm av båda - men jag måste vara kåt innan för att det ska gå utan yttre stimulans
eller att det varit ett tag sedan förra orgasmen. är man riktigt upphetsad så går det av analsex också
det ger olika orgasmer av stimulering av g-punkten eller klitoris. True story!
Har fått båda men det är väldigt sällan jag lyckats få en vaginal orgasm. Det känns ofta som att jag är så nära men att den inte riktigt vill nå fram. När jag fått en klitorisorgasm blir det en snabb orgasm, därefter har jag ingen lust för sex längre utan blir trött och vill sova. När jag får en vaginalorgasm känns den mer kraftig och lite längre och efter den vill jag ha mer. De känns väldigt olika.