Inlägg från: EmmaTomas |Visa alla inlägg
  • Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När blev ni gravida igen efter änglabarn?
  • EmmaTomas

    Tack för svar:)Beklagar eran sorg.Har handlat in ett gäng med ägglossningstest.Så får man hålla tummarna.Jag hoppas och håller tummarna.Hoppas på att mensen är som det var förut för då vet ja på ett ungefär när jag har ägglossning.Men när man vill ha den nu så går tiden så sagta.mn mn.Vill verkligen att de blir ett + denna månad.Tog 10 veckor för mig att få tillbaka min mens.Så nu känns de som att kroppen är på G igen.

    Kram{#emotions_dlg.flower}

  • EmmaTomas

    Får hoppas och hålla tummarna att det plussar för oss mig snart..Man önska ju att det gjorde det helst igår.Har läst att det är ganska många som fått missfall efter och sen plussat igen ganska snabbt:(Är det nån av er som vart med om detta?

  • EmmaTomas

    det tog så lång tid för mej att få tillbaka mensen,och jag tror inte att jag hafe ägglossning första månaden med mensen nu heller..men får hålla tummarna på nästa månad:D

  • EmmaTomas

    DEt e sjukt olika för alla,men man blir ju riktigt orolig att få mf om man blir gravid ganska snart.Verka hända ganska många,Måste vara sjukt jobbigt att få vara med om de oxå efter allt som man redan har vart med om:(Gör ni äl-test?I såna fall när på dagen testar ni?har läst runt ltie att man ska testa mellan vissa tider.Jag testa 1ggr varje morgon under 2 veckor,men ingen ägglossning.Kan det vara så att jag ev hade det på dagen/kvällen?

  • EmmaTomas

    har beräknat bim mellan den 12-15e juli.Men vet inte om de e samma som innan allt hänt..M;en håller tummarna för det oxå.Men känner att det är nå på G i kroppen.

  • EmmaTomas
    luscious: Så du vart gravid månaden efter ditt tidiga mf?Jag vart gravid nu efter 3 månader,men som tyvör slutade i missfall:(Fattar fan inte hur länge man ska orka:(Hoppas och håller tummarna på nästa ägglossning.Jag som inte ens trodde att jag hade haft någon.mnmn.Jag kommer inte fortsätta med test nu.Orkar inte hålla på.
    Men håller tummarna att det går bättre denna gång:)
Svar på tråden När blev ni gravida igen efter änglabarn?