Jag är SÅ JÄVLA LESS på min unge (10 mån)!
Du måste ha hjälp genast. Har han ingen pappa som kan ta sitt ansvar så du får avlastning
Du måste ha hjälp genast. Har han ingen pappa som kan ta sitt ansvar så du får avlastning
Ignorera alla elaka svar jag älskar min unge över allt annat men bebis tiden tyckte jag var urjobbig nu när han är tre njuter jag verkligen av att vara mamma. Håll ut det blir bättre........................................man är ingen dålig mamma för att man könner som du gör
Kanske ska tillägga att jag som upprörde så många innan med mitt svar om att jag hade fått missfall och är nu gravid, att jag jobbar för socialen. Att jag och min man får barn placerade hos oss som föräldrarna inte klarar av. Så barn tar jag hand om, som föräldrar som själv föder dem inte klarar av. Men jag kan hantera dem. Spädbarn som tonåringar blir placerade hos oss. Kärlek är det barn behöver. Kärlek har jag att ge i överflöd!
Men suck. Du som 100% av tiden är nöjd med att vara mamma. har du det som TS? Nä, eller hur. Du har förmodligen som de flesta andra, dvs ditt barn är glad och ledsen lite omvartannat. Inte som TS verkar ha det, skrik och gap mest hela tiden. Klart man blir frustrerad och enormt trött!!!
"Ju sämre, desto bättre"... ja du, det orkar jag inte ens kommentera
shit vilka monster till människor det finns. Skit i alls elaka kommentarer om att du är dum eller att de som har problem att skaffa barn gladeligen skulle tagit en gnällig unge. Det har inget med saken att göra! Var människa har sitt ok att bära.
Först av allt - jag har inte haft det sådär jobbigt men bara en bråkdel räcker för att man ska förstå din irritation TS. Du behöver avlastning och även om det känns som att det aldrig kommer att bli bättre så blir det det. Kan din mamma ta barnet en dag kanske? Sätt barnet i pappans armar och säg att du behöver egentid och ge honom detsamma sen. Farmor och farfar?
Se till att få komma bort om än för ett par timmar bara lite då och då - det hjälper faktiskt. Och räddningen kan vara när du får avlastning av dagis. Det låter kanske hårt men då saknar man de små så mycket att man får en helt annan relation - så var det för oss. kram och lycka till.
Kan lillen vara ostimulerad? Det är första tanken som slår mig att lillen verkar ha väldigt tråkigt, har du provat att visa leksaker och annat för lillen som är för lite äldre barn?
Vad händer om lillen inte blir upplockad? Om du låter lillen sitta och pipa? Kan ju vara så att lillen märkt att om den bara gnäller lite så kommer mamma och roar mig?