Värmande massageolja
Kan man använda den på könsorganen? Har nå erfarenhet av oljan? Inte jag. Än iallafall. Men kanske efter julen.
Kan man använda den på könsorganen? Har nå erfarenhet av oljan? Inte jag. Än iallafall. Men kanske efter julen.
Värmande massageolja tror jag inte är någon höjdare......inte om det är typ linimentolja *skrattar*
Nej såklart menar jag inte såna oljor, utan sådana de säljer via nätet med olika smaker och har värmande effekt. Nu frågade jag någon med erfarenhet.
dom kan du helt klart använda på hela kroppen, även på könet. inget farligt med de... vi har dom ofta i leken o just nu luktar vi båda blåbär/lime.. *skrattar*
Thanks! Har gjort ett litet överraskningspaket åt min man till jul. Det underlättar ju om man vet hur de ska användas..
Har alldels nyss varit på ett sk "home-sex-party". Där säljer och demonstrerar de bla massageoljor. Värmande massageoljor ska INTE användas där oljan kommer i kontakt med slemhinnor. Det finns andra massageoljor med smak som är bättre för slemhinnor och kön.
Köpte själv en massageolja/glidmedel med smultronsmak. Den går utmärkt att använda på kön....... Däremot hade jag hellre velat haft en värmande massageolja med lakritssmak, men jag avstod pga att de inte rekommendrade dessa på könen...
Ha så kul med överraskningspaketet!
Jag jobbar själv som säljare med "vuxenleksaker" och har aldrig tidigare hört att man inte kunde använda dom på könet.
Det som gör att det blir varmt är socker, så om man är diabetiker så ska man vara lite försiktig.
Själva använder vi det emellanåt för att "piffa till" det hela lite...*L*...
Prova massageolja från Lush den är toppen
Hej igen!
Läste bipacksedeln som fanns med (hade inte sett den) och där stod det att man kan använda den överallt. Och det är ju kanon!
Han ska få en hel del annat också som vi kan ha kul ihop med. Jag fick varorna idag och kan ju erkänna här att jag "kollade så att de verkligen fungerar"- och det gjorde det. Holy Moses!
God Jul!
Jag jobbar som säljare för Lustjatk och vi har fått veta av Invit att det inte innehåller något socker i deras värmande massageoljor. Kändes jättesnopet, eftersom det var det man fick lära sig från början. (Om det är Invit ni pratar om)
En del använder dessa i underlivet och tycker att det ger orgasm på tre sekunder för det ger en så härlig känsla. Vi rekomenderar det dock aldrig pga att Ph-halten inte stämmer överens med underlivets och därför känner många obehag, tex svider.