Anonym (Pippi) skrev 2011-06-17 21:04:19 följande:
Det låter som min man. Han visar snoppen (lite på skoj) han frågar om jag vill knulla.. Viftar omkring och skämtar om den.
Han vet inte hur han ska ta initiativ alls, men börjar jag är han jättebra i sängen, men han kan inte starta upp det själv. Det blir bara fel och plumpt, vilket han är väldigt medveten om, men han fattar ändå inte hur han ska göra.
Har vi samma man? *skratt*
Känner också bra igen det med att när man väl liksom börjat med sexet så är det jättebra, där har jag inget alls att klaga på. Men just hur man "startar" på ett bra sätt så vet han inte. Jag tror, att precis som din man, så är han också medveten om att han inte är så smidig, men han vet inte riktigt hur han ska göra rätt ändå.
Jag brukar nog försöka säga åt honom att han kunde få bättre resultat om han var lite mer charmig :) och har väl också försökt ge lite tips och idéer, men, men... det verkar inte gå fram så bra. Tror också att ett problem är att han kanske känner sig lite blyg och obekväm om han ska försöka "charma" mig i säng, inte riktigt hans stil sådär normalt om vi säger så. Han är bara en person som helt enkelt är rakt på sak.
Kanske man kan hoppas att andras män är duktigare på detta så kan jag bara visa honom denhär tråden sen??