• Kirsten

Hur gör (era) män för att hetsa upp er?

Vad gör (era) män för att förföra/hetsa upp er?

Vad vill ni att de ska göra?

Jag tänker inte på själva förspelet "i sängen" (eller var det nu är) utan innan dess. Flirt, beteende, poser m.m. för att liksom visa att han vill - och som funkar på dig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 21:00
    Ok, killar då! Vad gör ni när ni vill ha sex för att tända era partners?
  • Svar på tråden Hur gör (era) män för att hetsa upp er?
  • Anonym

Svår fråga.. tyvärr är det oftast jag som får stå för den biten eftersom han sällan tar initiativ alls.. 

• Anonym (tråkig man)

Visar snoppen *skratt*
    Han brukar göra det ibland på skoj, inte för att jag anser att det är roligt alls. Visst skrattar jag, men mer ÅT honom än MED honom, s.a.s.
    Men han är rätt dålig på att ta initiativet, både till att rent ut TA initiativet, men också så att när han väl gör det så är det inte så sexigt/smidigt/romantiskt.

Han kan fråga "ska vi knulla", eller om han vill vara "romantiskt "ska vi älska". Han är faktiskt rätt kass på dethär *skratt* Men jag har ju vant mig vid honom så jag tänker inte så mycket på det mer. Fast å andra sidan så hade det nog varit kul med nåt lite mer sensuellt förslag någon gång.
    Fast ibland kan han väl krypa upp bredvid mig i sängen och börja smeka mig, det är ju lite mysigare. Men det händer nog inte så ofta. Han är faktiskt nog väldigt osmidig när det kommer till dylika saker.

• Anonym

Han brukar ligga bredvid mig  i soffan och smeka min arm länge innan han kysser mig i nacken..ganska tydligt ;) sen om jag står och fixar med något så  kommer han upp bakommig och håller om mig och smeker mig. Ganska basic :) men det funkar för moi 

• Anonym (Pippi)
    Anonym (tråkig man) skrev 2011-06-17 20:58:06 följande:
    Visar snoppen *skratt*
    Han brukar göra det ibland på skoj, inte för att jag anser att det är roligt alls. Visst skrattar jag, men mer ÅT honom än MED honom, s.a.s.
    Men han är rätt dålig på att ta initiativet, både till att rent ut TA initiativet, men också så att när han väl gör det så är det inte så sexigt/smidigt/romantiskt.

Han kan fråga "ska vi knulla", eller om han vill vara "romantiskt "ska vi älska". Han är faktiskt rätt kass på dethär *skratt* Men jag har ju vant mig vid honom så jag tänker inte så mycket på det mer. Fast å andra sidan så hade det nog varit kul med nåt lite mer sensuellt förslag någon gång.
    Fast ibland kan han väl krypa upp bredvid mig i sängen och börja smeka mig, det är ju lite mysigare. Men det händer nog inte så ofta. Han är faktiskt nog väldigt osmidig när det kommer till dylika saker.
    Det låter som min man. Han visar snoppen (lite på skoj) han frågar om jag vill knulla.. Viftar omkring och skämtar om den.
    Ibland kryper han intill mig och "ligger sked" med mig när vi ska sova och småjuckar lite. Han tror antagligen att jag då ska förstå att han är sugen, men jag blir bara avtänd..

Han vet inte hur han ska ta initiativ alls, men börjar jag är han jättebra i sängen, men han kan inte starta upp det själv. Det blir bara fel och plumpt, vilket han är väldigt medveten om, men han fattar ändå inte hur han ska göra. 
  • Anonym (tråkig man)
    Anonym (Pippi) skrev 2011-06-17 21:04:19 följande:
    Det låter som min man. Han visar snoppen (lite på skoj) han frågar om jag vill knulla.. Viftar omkring och skämtar om den.

Han vet inte hur han ska ta initiativ alls, men börjar jag är han jättebra i sängen, men han kan inte starta upp det själv. Det blir bara fel och plumpt, vilket han är väldigt medveten om, men han fattar ändå inte hur han ska göra. 
    Har vi samma man? *skratt*
    Känner också bra igen det med att när man väl liksom börjat med sexet så är det jättebra, där har jag inget alls att klaga på. Men just hur man "startar" på ett bra sätt så vet han inte. Jag tror, att precis som din man, så är han också medveten om att han inte är så smidig, men han vet inte riktigt hur han ska göra rätt ändå.

Jag brukar nog försöka säga åt honom att han kunde få bättre resultat om han var lite mer charmig :) och har väl också försökt ge lite tips och idéer, men, men... det verkar inte gå fram så bra. Tror också att ett problem är att han kanske känner sig lite blyg och obekväm om han ska försöka "charma" mig i säng, inte riktigt hans stil sådär normalt om vi säger så. Han är bara en person som helt enkelt är rakt på sak.

Kanske man kan hoppas att andras män är duktigare på detta så kan jag bara visa honom denhär tråden sen??
  • Anonym

Oftast väntar han till jag nästan har somnat och då tar han och börjar smeka min kropp lite försiktigt och jag låtsas sova för jag är på tok för trött...vårt sexliv är inte som det var en gång i tiden...

• Kirsten

Well, det kröp fram för ett tag sedan att min kille tycker att det här är väldigt svårt och att han känt sig ratad av mig då jag tolkat hans skoj-och trams-tafs som just skoj. Inte som en seriös invit. Han har blivit osäker på hur han ska förföra mig. När vi pratar om det fastnar vi i att ingen av oss "vet" hur han/killar kan/brukar förföra. Som tjej finns det många fantasier och "roller" att anta. Man kan leka med kläder, poser m.m. (finns ju flera trådar här bl.a.), många killar uttrycker att en tjej som säger rakt ut - jag vill knulla är grymt sexig eller en tjej som spelar oskyldig är grymt sexig osv. Men killar...?

• Kirsten
    Anonym (tråkig man) skrev 2011-06-17 20:58:06 följande:

Hur hade du velat att han tog initiativ?
  • Anonym (Bella)

Hahaha min kille visar också kuken. Helt plötsligt kan han ha knäppt upp byxorna så den hänger ut. Och så fort jag ser det så ställer den sig upp, då blir det ganska tydligt vad han vill och han vet att jag gillar det.

Eller så säger han "Jag vill ha en kram" så kramar han mig jättehårt och juckar mot mig och det går jag också igång på.

Detta är såklart när vi inte är hemma eller inte ligger i sängen.

Svar på tråden Hur gör (era) män för att hetsa upp er?