Inlägg från: Issej |Visa alla inlägg
  • Issej

Om att doppa ett graviditets test i coca cola

Läste på en tråd här igår att om man doppar ett graviditetstest i cola så blir de positivt. Tyckte de lät lite konstigt, men eftersom jag har billiga stickor så var jag ju tvungen att testa, så vet ni vad resultatet blev? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-17 22:01
    Ingen tvekan om att de är positivt, även om de är svagt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om att doppa ett graviditets test i coca cola
  • Issej

Javisst är det de =) Men nyfiken blir man ju ibland, speciellt när man har tråkigt!=)

• Issej
    Babyystar skrev 2011-06-17 21:57:41 följande:
    Fan nu vill jag ju veta xD Kommer vara tvungen att testa själv om du inte talar om svaret haha :p
    Vänta en liten stund till å se vad ni folk tror =)
  • Issej

Ingen tvekan om att testet är positivt, även om de är svagt! Så, där har ni svaret=)

• Issej

Ja såklart jag menar allvar, men har också hört att en del test ger utslag, andra inte. Konstigt i vart fall, men testet är positivt =)

• Issej

Dålig bild men ser ni? E så jävla oteknisk så vet inte hur man zoomar och klipper ut

• Issej
    viseversa skrev 2011-06-17 22:11:18 följande:
    ha,ha kul det är ju helt klart pos. kanske man blir på smällen av att dricka cola då
    hahaha ja vem vet ;D
  • Issej

Nä precis =) Men man testar väl ändå inte om man druckit massa massa cola =) Ja lite konstigt att de blir pos, men ändå lite häftigt. För då har de ju fel att testen ENBAR reagerar på hcg. För cola innehåller ingen hcg

• Issej

Såg på ett forum att detta diskuterades, så blev man  ju självklart nyfiken :D

• Issej

Okej  =) Jag hade en sticka ifrån planera gravidiet.se , Hade varit häftigt att testa med ett test från apoteket, typ clearblue, fast elt onödigt :D

Svar på tråden Om att doppa ett graviditets test i coca cola