• Anonym (oskuld)

    25, oskuld= konstig?

    Jag är 25 år och oskuld.... jag blev kysst av en kille när jag var 18, han tog mig på brösten under tröjan men längre än så kom vi inte. Det är hela min sexuella erfarenhet förutom när jag fått en klapp på rumpan eller någon annan snuskpelle taffsat på mig på jobbet (arbeter på en krog i serveringen)

    Är jag konstig som inte haft sex?

    Är det nått fel på mig?

    Jag dejtar en helt underbar kille nu som är 35. Tror han har en väldigt bred sexuell erfarenhet. Han är snygg, tjänar bra och är otroligt charmig.
    Han är snäll och omtänksam och tittar på mig så jag får rysninger.
    Han ska komma hem till mig på middag ikväll och nu är jag så rädd att han förväntar sig mer utav mig.Jag vill så klart ha sex med honom. Men kommer han märka att jag är oskuld? Hur ska jag berätta det för honom, jag är ju endå 25.
    han kommer säkert skratta åt mig och gå och hitta sig någon med erfarenhet.
    Skulle du vilja träffa en 25 årig oskuld? Skulle du inte tänka att det måste va nått fel på en då?
    Börjar bli riktig skraj och nervös, vill inte att han försvinner Gråter

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-18 13:00
    måste jag berätta det för honom?

  • Svar på tråden 25, oskuld= konstig?
  • hervor

    Vuxna oskulder är mycket vanligare än vad många tror. Själv hade jag undefär samma erfarenhet som du beskriver i trådtstarten TS, tills jag var 19. Då förlorade jag oskulden. Jag trodde att det var "sent", men i efterhand har det visat sig att flera av mina vänner och bekanta var ännu äldre, en var 27 år.

    Att förlora oskulden är inget självändamål. Det sker när det sker - om det känns rätt. Det är bra att man inte "måste" vara oskuld längre, det är bra med sexuell frihet (under ansvar), men det är inte bra om det blir en för stor "grej".   

  • hervor
    Dominant skrev 2011-06-19 18:31:02 följande:
    Våld kan det mycket väl innebära. Allt från örfilar, strypgrepp (breath control), bunden, kissad på, piskad, analt, till (lättare) spanking. Vilken nivå han ligger på kan jag omöjligt veta men du bör räkna med att det går hårt till, framför allt när han hänvisar till att han vill ha kvinnor som funnit sig själva sexuellt. Det tyder på att han vill gå steget längre än vanligt.

    Det är inte något för alla och enligt min mening inte vidare lämpligt att börja med om man är oskuld.
    Det du beskriver, sker ju normalt bara i relationer där båda vet precis vad de har varandra och vad de gillar. Det sker ju knappast på första dejten, om man inte aktivt har sökt efter en sån partner.

    Den här mannen verkar ju ha träffat TS av andra anledningar och då kan han ju knappast räkna med "hårt" sex, vare sig hon har haft sex med 0 eller 20 innan. Vill han bara ha "hårt" sex, skulle han väl ha sökt en sådan partner från början. 
  • Anonym
    Lollo36 skrev 2011-06-19 13:59:01 följande:
    Ärligt talat tycker jag att han verkar lite pantad ändå. Fast det kanske är svårt att få rätt intryck när informationen förmedlas så här i text. Men ja, är han dominant tycker han om att ta för sig i sängen och gillar om kvinnan tänder på att vara den undergivna och "bli utnyttjad" av mannen. Hur hårt det blir och vad man praktiserar sinsemellan beror ju på parterna.

    Men sexet mellan två parter måste ju vara ömsesidigt och få utvecklas. Jag förstår inte riktigt vad han menar att du noga ska fundera på. Det vore väl smartare av honom att börja mjukt och långsamt vidga dina vyer och tänja på dina gränser än att be dig fundera på hur du ser på att börja praktisera dom/ug-sex och vara nöjd och lycklig med det.
    Förstår han inte det är han nog inte rätt man för dig.
    Varför verkar han pantat? Det är väl snarare omtänksamt av honom att be henne tänka över det noga. Han tror kanske att det måste vara något speciellt för TS, och att hon kanske mår dåligt om det sedan visar sig att de inte fungerar ihop. Han kanske inte vill att hon ska slösa bort sin oskuld på honom när han misstänker att hon inte kommer palla med det han tänder på.
  • Anonym

    Oj, trodde det var väldigt ovanligt att vara oskuld efter 18års ålder (om man nu inte är religiös). Tror inte det existerade några oskulder i min gymnasieklass. Möjligtvis någon av de extremt blyga "nördiga" tjejerna/killarna som aldrig hade någon kontakt med motsatta könet. Men där ser man, jag hade fel.

  • hervor
    Anonym skrev 2011-06-19 19:39:11 följande:
    Varför verkar han pantat? Det är väl snarare omtänksamt av honom att be henne tänka över det noga. Han tror kanske att det måste vara något speciellt för TS, och att hon kanske mår dåligt om det sedan visar sig att de inte fungerar ihop. Han kanske inte vill att hon ska slösa bort sin oskuld på honom när han misstänker att hon inte kommer palla med det han tänder på.
    Jag tycker också att det är bra att han är så ärlig, men jag undrar samtidigt vad han hade väntat sig. Gillar man "hårt sex" och inget annat, bör man nog aktivt söka efter en sådan partner från början. Visst kan man "chansa", dejta någon man gillar och hoppas på det bästa. Men risken är ju stor att man blir besviken. Och detta har inget med TS oskuld att göra, han lär knappast ha utgått från att hon kan tänkas gilla "hårt sex".
  • Anonym
    hervor skrev 2011-06-19 19:49:48 följande:
    Jag tycker också att det är bra att han är så ärlig, men jag undrar samtidigt vad han hade väntat sig. Gillar man "hårt sex" och inget annat, bör man nog aktivt söka efter en sådan partner från början. Visst kan man "chansa", dejta någon man gillar och hoppas på det bästa. Men risken är ju stor att man blir besviken. Och detta har inget med TS oskuld att göra, han lär knappast ha utgått från att hon kan tänkas gilla "hårt sex".
    Fast vi vet faktiskt inte hur hårt sex han gillar. Det här är bara folks tolknings av hans ord "dominant". Det betyder kanske inte samma sak för honom. Sen är det väl klart att man främst kollar efter en partner man gillar på ett känslomässigt plan. Men chansen att hitta någon som är redo att experimentera på hans nivå är förmodligen större med en erfaren tjej av förklarliga skäl. Det är ju inget fel i det. Han hade nog inte ens det i tankarna att TS skulle vara oskuld.
  • Anonym

    Var inte rädd för ordet dominant. Jag träffar en kille som hade legat med 60 st innan mig och jag var oskuld. Han ansåg sig vara dominant och det är han också, tar hårt i mig, bits, håller fast mig och är kaxig (ja jag gillar allt det) tills precis det ögonblicket vi klär av oss och börjar sexet.

    Han blir till ett litet lamm, riktig mjukis som till och med smeker mitt ansikte när jag suger av honom...

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-06-19 20:33:33 följande:
    Var inte rädd för ordet dominant. Jag träffar en kille som hade legat med 60 st innan mig och jag var oskuld. Han ansåg sig vara dominant och det är han också, tar hårt i mig, bits, håller fast mig och är kaxig (ja jag gillar allt det) tills precis det ögonblicket vi klär av oss och börjar sexet.

    Han blir till ett litet lamm, riktig mjukis som till och med smeker mitt ansikte när jag suger av honom...
    Precis. Det ordet kan innebära vad som helst. Jag tycker TS ska fråga honom mer exakt vad han menar med det.
  • Anonym (jag var 22)
    Anonym skrev 2011-06-19 19:40:32 följande:
    Oj, trodde det var väldigt ovanligt att vara oskuld efter 18års ålder (om man nu inte är religiös). Tror inte det existerade några oskulder i min gymnasieklass. Möjligtvis någon av de extremt blyga "nördiga" tjejerna/killarna som aldrig hade någon kontakt med motsatta könet. Men där ser man, jag hade fel.
    Jag är nog en av de där extremt blyga personerna som du talar om. Jag tror att vi socialfobiker är kraftigt överrepresenterade bland dem som har sen sexdebut. Vi gör dock inte så stort väsen av oss, så det kanske inte är så konstigt att man inte hör talas så mycket om oss.
  • Anonym (Tjej)

    Jag är 26 år och oskuld. Jag är väldigt social och killar visar ofta intresse för mig, men jag vet inte, sex är bara inte något jag suktar efter. Dessutom hittar jag ingen kille jag vill ha ett förhållande med. Kanske beror på det?

    Men jag lever livet som alla andra det stör inte mig att vara oskuld Kyss

Svar på tråden 25, oskuld= konstig?