• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Anonym (C)
    Anonym (C) skrev 2011-07-11 07:02:56 följande:
    :)
    Ja, man kan ju det.
    Så vad har du för intressen?
  • Anonym (C)
    Anonym (flyttar snart) skrev 2011-07-10 22:37:39 följande:
    Godkväll tjejer!

Här är en till som bor i helsingborg....ska snart flytta men inte så långt...till Lerberget.

Om någon har lust så tar jag gärna en fika en förmiddag....jobbar bara kvällar fram till semestern om två veckor.

Ha det bra! och sov gott!
    Jag kan tänka mig att ta en fika :)
    Kanske kan samla ihop ett gäng från tråden?
  • mymy

AnonymC o andra- jag kan oxå fika men inte på förmiddagarna :( jobbar ständig dag o gör så 2 veckor till.

• Anonym (Hörby)

Var ett tag sedan jag skrev. Mitt internet har inte fungerat och så var det ju marknad här i Hörby förra veckan.

Det har varit ett par varma dagar men i dag ser det nästan ut som om det ska bli regn och det är inte så varmt. Det är rätt skönt att få lite svalka mellan varven. Annars går fläkten för fullt här hemma.

Sannah90: Jag hade precis samma som du. Jag var 19 när jag fick mitt första barn och mina vänner hade ingen tanke på att skaffa barn vilket medförde att de i princip försvann. 

• Anonym (Bor i Sireköping)

Vilken sovmorgon man fick idag. Sonen har varit hos mormor&morfar hela helgen och har nog haft fullt upp med att hitta på saker...kom upp 08:40 och det händer typ aldrig...så jag låg kvar till 08:20 och bara njöt av tystnaden :)

• mymy
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-11 09:14:39 följande:
    Vilken sovmorgon man fick idag. Sonen har varit hos mormor&morfar hela helgen och har nog haft fullt upp med att hitta på saker...kom upp 08:40 och det händer typ aldrig...så jag låg kvar till 08:20 och bara njöt av tystnaden :)
    Underbart med sovmorgon..:) Mina barn är ju så stora (9,11 och 15) så de klarar sig själv på morgonen. Det lär det ju bli ändring på nu när lillprutten kommer i och för sig..:)

Jag jobbar 2 veckor till och det är så drygt. Vill vara ledig och sova på mornarna och bara njuta av ledigheten.:) men å andra sidan får jag vara ledig sen så jag försöker bita ihop. Har ju ett superbra jobb som jag trivs på så otroligt mycket så jag ska inte klaga. Lite stressigt emellanåt dock men jag sitter på min stol (är sekreterare) så jag behöver inte springa runt eller nåt sånt..:)
  • mymy
    MammaLi skrev 2011-07-10 21:33:18 följande:
    Gör mitt andra inlägg här, hittar ju inga vänner om jag inte gör något försök.Finns det fler som är från Helsingborg här?
     Idag har varit en sån där dag då jag känt mig ensam, känns som alla man ser har massor av vänner och hittar på en massa kul. Men har iallafall kommit ut och promenarat lite grann. 
    Inte direkt HBG men utkanten, och vi är några stycken från krokarna kring HBG..:) Kul.

För mig var det en sådan dag härom dagen och det är så jobbigt när man fastnar i tankarna och mår dåligt för att man inte har någonstans att ta vägen...

Hoppas det är bättre med dig nu! Promenader kan göra susen..:)
  • mymy
    Anonym (C) skrev 2011-07-10 21:52:16 följande:
    Man ska inte ge upp i första taget. Jag är från Hbg :)

Dock vet jag inte om du har lust att umgås med mig privat, är lika gammal som ett av dina barn. För min del spelar det dock åldern ingen roll.
    Ha ha haa... förlåt Anonym C..:) Åldern har ingen betydelse vet du väl..:)
  • Anonym (C)
    mymy skrev 2011-07-11 10:30:18 följande:
    Ha ha haa... förlåt Anonym C..:) Åldern har ingen betydelse vet du väl..:)
    För vissa har den ju det ;) Så tänkte att det var bäst att kolla och förvarna.

När är alla i Hbg området sugna på en fika? Alla andra som orkar ta sig till Sundets Pärla får ju självklart hänga på :)
  • mymy

Anonym C - Jag är sugen på fika men kan inte dagtid så jag jobbar fortfarande. *suck* 9 arbetsdagar kvar...

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner