Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
AnonymC o andra- jag kan oxå fika men inte på förmiddagarna :( jobbar ständig dag o gör så 2 veckor till.
Var ett tag sedan jag skrev. Mitt internet har inte fungerat och så var det ju marknad här i Hörby förra veckan.
Det har varit ett par varma dagar men i dag ser det nästan ut som om det ska bli regn och det är inte så varmt. Det är rätt skönt att få lite svalka mellan varven. Annars går fläkten för fullt här hemma.
Sannah90: Jag hade precis samma som du. Jag var 19 när jag fick mitt första barn och mina vänner hade ingen tanke på att skaffa barn vilket medförde att de i princip försvann.
Vilken sovmorgon man fick idag. Sonen har varit hos mormor&morfar hela helgen och har nog haft fullt upp med att hitta på saker...kom upp 08:40 och det händer typ aldrig...så jag låg kvar till 08:20 och bara njöt av tystnaden :)
Anonym C - Jag är sugen på fika men kan inte dagtid så jag jobbar fortfarande. *suck* 9 arbetsdagar kvar...