Herpes eller nåt annat?
Har träffar en kille i snart tre månader och hela tiden haft oskyddat sex.
För några dagar sedan hade jag på mig ett par nya jeans som jag kände skavd på insidan av låret, på kvällen såg jag att jag hade fått en blåsa (ca 5 cm från musen) och när jag kände på den lossnade huden. Hade plåster på och har reagerat på klistret (blivit röd där plåstret suttit). Den blåsan har nu blivit en ca enkronestor skinnfri fläck som gör ont. I går fick jag en blåsa på näsan och när jag tog på den försvann huden. Har därefter fått flera mycket små blåsor som liknar de andra i ljumsken (ca 3-4 cm från musen) och en precis ovanför venusberget. Den blåsan på näsan är även den stor men inte lika stor som den på insidan av låret.
Ibland får jag allergiska reaktiner och då känner jag att läpparna svullnar upp, det hände i morse.
Blev nyss väldigt orolig för att den kan vara herpes jag fått, fast jag har ju inget i underlivet. Och herpesblåsor brukar väl inte sätta sig på näsan, eller? Vad tror ni, kan det vara herpes? Killen jag träffar har sagt att han inte har några könssjukdomar men nu känner jag mig dum som inte har skyddat mig...