Här får ni som tycker att Charlotte Perrelli e en dålig mamma!
www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,746085,00.html
Nå?
www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,746085,00.html
Nå?
INGEN här vet hur hon är som mamma. Så tror du folk som har en uppfattning ska ändra sig för att några läsare har hört av sig?
Vad menar du föresten med rubriken och sen "nå?"
Jag säger inget om henne som mamma, då jag inte vet hur hon är privat och jag vet (efter vad som skrivs) att hennes man tar mycket ansvar, men lite tidigt tycker jag det är att börja jobba och ha med barnen så. Men dte är vad JAG tycker
Jag läste debattartikeln igår och tyckte den var himla otrevligt skriven.
Den var full av insinueringar och förtäckta glåpord och den kändes väldigt gammaldags.
Det är klart att det är skillnad på då och nu, men samtidigt fanns det ju artister även på 60-talet, och deras barn växte säkert också upp under samma förhållanden.
Titta på t.ex Lill-Babs, jag vägrar tro att hennes barn inte följde med henne på turné när de var små. Och det har ju blivit folk av de ändå.
Och vaddå att "olyckan var ett tecken". Så kan man ju inte säga! Det är nog det hemskaste jag hört på länge.
Dessutom verkar författaren totalt ha missat att alla är olika som personer. Vissa trivs jättebra med att vara hemma länge med sina barn, andra behöver mer stimulans från omvärlden. Så är det bara.
Om man dessutom ska titta på det ur ett ekonomiskt perspektiv så kan man ju säga att kvinnor som artikelförfattaren har sämre pension än kvinnor som jobbat när deras barn var små, eftersom lönen påverkar pensionen.
Och i de flesta hushåll idag behövs det två inkomster för att få det hela att gå ihop.
Jag kan tycka att det kanske är lite tidigt att flänga runt med en femveckors bebis, men de har ju en pappa som tar hand om de och dessutom tror jag inte att lilla bebisen kajkas runt så mycket som kvällstidningarna vill ha det till.
Jag tror nog att hon är en mycket förståndigare mamma än vad kvällstidningarna vill få det till. Får man hänga ut någon på det här sättet på FL?
Lite ot kanske- men vad är bäst: att vara med sin mamma på hennes turne´ande eller bli lämnad på dagis vid 10 månaders ålder?????
Det är väll bara två personer som kan bedömma hur hon är att ha som mamma? Hennes söner för dom är ju dom enda som har henne som mamma
mini25 jag tycker absolut inte att hon e en dålig mamma. Har jag skrivit det?
jag syftade på vad folk skrev i denna tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-63/m5851994.html