• Pilla70

snygga korta frisyrer??

hej!
    har tid hos frisören på¨måndag och skulle vilja ha tips på snygga riktigt korta frisyrer.
    har inga bra ideer och har suttit och gogglat runt lite men hittar inget bra.
    Tips nån??

Älskar mina små prinsar och min stora prins
  • Svar på tråden snygga korta frisyrer??
  • Majsan70

Mitt heta tips är att fråga frisören. De är ju de som kan se bäst vad du passar i de har oxå koll på vad som är lite inne just nu.

• Baryk

Har ett par kompisar som båda klippt superkort i nacken och på sidorna och sparat rätt mycket längd uppe på huvudet. De varierar mellan att busa till det långa håret, eller kamma ner det så hela håret ser lite längre ut. Skitsnyggt på dem! Själv är jag nog för feg. Flört

• Pilla70
    Majsan70 skrev 2011-06-20 19:58:40 följande:
    Mitt heta tips är att fråga frisören. De är ju de som kan se bäst vad du passar i de har oxå koll på vad som är lite inne just nu.
    jo det är klart jag frågar frisören på måndag, men ville bara ha lite tips i alla fall.
  • Majsan70

Jag kan själv tillägga att jag har superkort hår. Kan ha tuppkam  eller kamma ner till snelugg samt att jag har spret i nacken. 

• Pilla70

ingen som har bilder av er??

• bebis maj 12

Jag har snygg frisyr..är super nöjd!!
    Man ser kanske inte så bra..har långa polisonger och längre lugg på ena sidan...

Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
Svar på tråden snygga korta frisyrer??