• No way

Jag fick en Stroke

När min dotter var 10 dagar gammal... JAG?????  Det är väl bara gamla människor som drabbas av det har jag alltid trott, jag var 24. Nu har det nästan gått ett halvår och jag är på väg tillbaka med massa träning och envishet!!!!

Finns det nån som har varit med om samma, dem hittar ingenting utan dem koppar ihop det med förlossningen!

*Elias & Alina*
  • Svar på tråden Jag fick en Stroke
  • skogsmor

Trist att läsa vad du varit med om. Skönt att du är på väg tillbaka. Har själv inte varit med om nått liknande men vet att det tyvärr inte bara är gammla som får stroke. Min mamma drabbades av en hjärnblödning när min lillasyster var några månader gammal. Det var dock ett anerysm som sprack o det är ju medfött. Hon var 37år när det hände. Hon kom snabbt tillbaka, ca 6-7 månader men har sedan dess haft högt blodtryck, vilket gjorde att hon blev rädd att göra abort när hon blev gravid 5-6 år efter hjärnblödningen. Oddsen att mamma och barnet skulle överleva en förlossning var för låga. Mamma valde så abort och sedan sterilisering. Kan ju tillägga att vi är 5 syskon. Hoppas att du blir helt återställd.

• No way

Usch =(

är det höga blodtrycket det enda hon känner av?

*Elias*
  • No way

ingen som varit med om samma?

*Elias*
  • Camillchen

Jag fick en stroke när min son var 9 mån ... det blir 5 år sen i feb nästa år ... det funkar men inte blev det som man tänkt sig direkt ... Är inte inne så mycket på FL längre ...men läs gärna på min sida om du vill så ska jag försöka gå in snart igen ... Ta hand om Dig!

Svar på tråden Jag fick en Stroke