• extremlängtan

Ser era män er i underkläder?

Sexiga/Romantiska/Snygga/Rena/... är välkända ord. Det är för min skull och för min sambos skull.
    Men jag har kommit på att min sambo aldrig ser mig i underkläder så för mig skulle sexiga underkläder enbart vara till för mig. Då nöjer jag mig i stället med rena och bekväma underkläder.

Men ser era män er i underkläder?

• Svar på tråden Ser era män er i underkläder?
  • chess1979

varje kväll när jag går och lägger mig och varje morgon när vi stiger upp

• skriva

Ja, på kvällen. På morgonen går jag upp när han går hemifrån.

Han är iofs helt ointresserad av underkläder, tycker allt är fint.

• Danbala

Jag går omkring hemma i bara underkläder ganska ofta.

• Clobberella

Om jag har fina underkläder så passar jag på att visa dem på morgonen/kvällen/när jag kommer ut i dushen!

• AlexandraP

han ser dom väldigt sällan då jag sover naken och när vi har sex drar han av mej dom fortast möjligt

• extremlängtan

haha jag får börja klä av mig framför honom annars har det varit naket som gäller...

• MayaS

Jo då varje dag... och det kan vara allt från mamelucker (nästan iaf) till riktige typiska "sexiga" underkläder... men oavsett vad jag sätter på mig så är det för min skulle och inte för hans..... han tycker jag är fin oavsett...

• Manuellas Mama

Hela tiden............jag älskar underkläder och speciellt vulgärna och lätt sexiga plagg

Va han tycker.........hmm att det e pinsamt att tvätta......för det e nästan bara mina underkläder

Mimmi

Svar på tråden Ser era män er i underkläder?