• extremlängtan

Ser era män er i underkläder?

Sexiga/Romantiska/Snygga/Rena/... är välkända ord. Det är för min skull och för min sambos skull.
    Men jag har kommit på att min sambo aldrig ser mig i underkläder så för mig skulle sexiga underkläder enbart vara till för mig. Då nöjer jag mig i stället med rena och bekväma underkläder.

Men ser era män er i underkläder?

• Svar på tråden Ser era män er i underkläder?
  • saga

Ja tyvärr. Går i mina gamla amningsbehåar och säckiga trosor trots att min senaste tillökning är 1 år (jag skäms). Har inte riktigt tagit mig tid att handla kläder till mig själv, det är alltid någon annan i familjen som behöver och jag går ju "ändå bara hemma".

Ska skärpa mig, Vill verkligen ha lite nya fina underkläder. Jag tror min man hade uppskattat det oxå, fast han inte har kunnat med att klaga:)

• Coursell

henrie: önska dig lite nya underkläder i julklapp. Sådant brukar killarna gilla att köpa. (i alla fall min)

Jag visar ofta upp mig i underkläder, gärna lite sexiga. Men det blir oftast när barnen gått och lagt sig förstås.

• tahira

han ser mig i undrkläder hela tiden, jag byter om väldigt mycket hemma (kan aldrig bestämma mig) och ganska ofta går jag runt i underkläder, har bara string nästan och de flesta är lite "sexiga". Jag tycker att underkläderna gör sån skillnad hur man känner sig, jag trivs inte om jag har fula underkläder (eller andra kläder heller för den delen..)

• riot

Min fd. tyckte det var onödigt med underkläder "för dom ska ju ändå av".!
    Haha.

• MINI25

Jääämt. Går halvnaken hemma...
    men sover naken.
    Har ser mig nog mer i underkläder än i vanliga kläder.

• Sandreli

jorå, visst får han den stora äran att se sitt hjärtas dam i underkläder, med alla u-svängar och kurvor och allt

• ICT

Min kille säger då att han tycker lite mer spets och så är snyggt. Ok. Har en del sånt.
    Vet också att han till 95 % aldrig tänker på vad jag har på mig, egentligen... Visst, typ boxer trosor och string- men inte mer än så.

• Zioux

ja, vi går runt i våra kalsonger och trosor när vi ska kolla på teve hemma. även de fula och tråkiga. Det är avslappnande och mysigt. men jag har också funderat på det. om nån inte verkar bry sig om sexiga underkläder och de ändå ska av när man blir sexig i dem?
    Whats the point?
    =)

• Alfonsina

Min sambo sa igår att han älskade mig bla för att jag städar i bara trosor. Så ja, han ser mig i underkläder. Men jag är nog lite mer åt det bekvämare ("hel och ren") hållet än sexigare... Kan ju bli ändrig på det iofs.

Svar på tråden Ser era män er i underkläder?