• terran81

Sony Vaio

Ska köpa ny bärbar dator & är mest inne på en Sony Vaio eller om ni kan tipsa om någon annan bra ej tips om mac som det har jag & insett är ingen mac person ;)
    Men tänkte höra här om här någon som har Sony Vaio & är ni nöjda med er för & nackdelar :) 

• Svar på tråden Sony Vaio
  • caroline88

Jag har en! Jag älskar min! Men brukar du bränna ut mycket film?

• EFI
    terran81 skrev 2011-06-22 16:07:34 följande:
    Ska köpa ny bärbar dator & är mest inne på en Sony Vaio eller om ni kan tipsa om någon annan bra ej tips om mac som det har jag & insett är ingen mac person ;)
    Men tänkte höra här om här någon som har Sony Vaio & är ni nöjda med er för & nackdelar :) 
    Men du vet att du även kan köra windows på din mac va?
    Apple user since 1987
  • Jenny Hä

Vi hade en Vaio men den skickades på lagning till sony ca 15 gånger sen gav vi upp o köpte en annan dator , Sony hävdade att det inte var nå fel på den trots att vi fick blåskärmar från vi köpte den ca 5-10 gånger om dagen ...
    Aldrig mera en Sony , dåligt bemötande o värdelös dator ... 

• jagäraf

Jag har en. Inget fel alls. Dessutom är den rosa

• terran81
    caroline88 skrev 2011-06-22 16:40:18 följande:
    Jag har en! Jag älskar min! Men brukar du bränna ut mycket film?
    Låter bra det :)
    Nej bränner inte ut mycket film, sambon som står för det på sin Flört 
  • terran81
    EFI skrev 2011-06-22 18:05:07 följande:
    Men du vet att du även kan köra windows på din mac va?
    Ja sambon ordna med det men trivs ändå inte med den Skäms men tyckte inte om min iphone heller är lite udda kanske Flört
  • terran81
    Jenny Hä skrev 2011-06-22 19:20:17 följande:
    Vi hade en Vaio men den skickades på lagning till sony ca 15 gånger sen gav vi upp o köpte en annan dator , Sony hävdade att det inte var nå fel på den trots att vi fick blåskärmar från vi köpte den ca 5-10 gånger om dagen ...
    Aldrig mera en Sony , dåligt bemötande o värdelös dator ... 
    Oj lät inte kul alls...
  • terran81
    jagäraf skrev 2011-06-22 19:21:12 följande:
    Hihi är rosa blivit "kär" i men sett en lime grön nu med så nu är det 2 är "kär" i Skrattande
  • Silvera
    jagäraf skrev 2011-06-22 19:21:12 följande:
    Nu e jag avundsjuk...Gråter

Jag älskar min Sony Vaio! Har haft den 1½ år nu, och har aldrig haft något problem. Enda nackdelen är att den väger 2.7kg, men jag ville ha en rejäl laptop, som har bra prestanda och minne. Utmärkt att köra Photoshop och andra tunga program på. (Men givetvis finns det olika modeller och prestanda på en Sony Vaio också.) 

Svar på tråden Sony Vaio