jag blir så kåt av geishakulor och onani att min man vill ha samlag på samlag när jag väl kommit igång - någon som känner igen sig?
Jag använder geishakulor i slidan (smartballs, kallas de) när jag onanerar och får igång ett så härligt sex på det viset. När jag väl värmt upp vill min man ha samlag på samlag och sedan håller vi på och kör oftast tre samlag på raken sådana kvällar.
Vill gärna dela med mig av detta tips, då det faktiskt hjälpt oss att få igång sexlivet ordentligt.
Jag använder mina geishakulor hela dagen både på lördagar och söndagar för att träna underlivet (bäckenbottenmusklerna alltså), och när min man vill komma till tar jag ut dem. Jag brukar gå helt utan trosor när jag är ledig och bara kjol utanpå, så att vi lätt kan komma till och få tillfälle för samlag när helst vi får för oss. Det brukar ju ändå vara lite lurigt när man redan har 2 barn - alltid är någon av dem vaken om man försöker kramas tidigt på kvällen eller så. Men vi har kommit på att när barnen har ätit och går ut och leker, då lägger vi oss på köksgolvet ( eller på köksbordet - vilken känsla) och låter lusten komma. Det är härligt helt enkelt, och jag har fått en så stor lust efter sex nu när jag börjat träna mina kärleksmuskler med geishakulor. Trodde ju knappt att det skulle vara så här, men tydligen stimulerar man G-punkten med smartballs bara genom att gå omkring med dem uppförda i slidan. Och sedan, när jag får en stund över onanerar jag tills orgasmen tar överhanden. Sedan är det dags för några samlag efter detta. Min man blir så kåt av att jag lättare blir tänd också, så nu har vi kommit igång jättefint inför semestern. Jag hoppas det ska bli ett barn på kuppen - vore så härligt med en liten till.