• Anonym (skapa skönt sex)

jag blir så kåt av geishakulor och onani att min man vill ha samlag på samlag när jag väl kommit igång - någon som känner igen sig?

Jag använder geishakulor i slidan (smartballs, kallas de) när jag onanerar och får igång ett så härligt sex på det viset. När jag väl värmt upp vill min man ha samlag på samlag och sedan håller vi på och kör oftast tre samlag på raken sådana kvällar.
    Vill gärna dela med mig av detta tips, då det faktiskt hjälpt oss att få igång sexlivet ordentligt.

Jag använder mina geishakulor hela dagen både på lördagar och söndagar för att träna underlivet (bäckenbottenmusklerna alltså), och när min man vill komma till tar jag ut dem. Jag brukar gå helt utan trosor när jag är ledig och bara kjol utanpå, så att vi lätt kan komma till och få tillfälle för samlag när helst vi får för oss. Cool Det brukar ju ändå vara lite lurigt när man redan har 2 barn - alltid är någon av dem vaken om man försöker kramas tidigt på kvällen eller så. Men vi har kommit på att när barnen har ätit och går ut och leker, då lägger vi oss på köksgolvet ( eller på köksbordet  - vilken känsla) och låter lusten komma. Det är härligt helt enkelt, och jag har fått en så stor lust efter sex nu när jag börjat träna mina kärleksmuskler med geishakulor. Trodde ju knappt att det skulle vara så här, men tydligen stimulerar man G-punkten med smartballs bara genom att gå omkring med dem uppförda i slidan. Och sedan, när jag får en stund över onanerar jag tills orgasmen tar överhanden. Sedan är det dags för några samlag efter detta. Min man blir så kåt av att jag lättare blir tänd också, så nu har vi kommit igång jättefint inför semestern. Jag hoppas det ska bli ett barn på kuppen - vore så härligt med en liten till. Drömmer

• Svar på tråden jag blir så kåt av geishakulor och onani att min man vill ha samlag på samlag när jag väl kommit igång - någon som känner igen sig?

Puff, puff....?

• Anonym (hej!)

måste kanske beställa hem ;)

• Anonym (Nyfiken)

Ursäkta jag kanske verkar lite gammal och efter men hur fungerar det där med de där kulorna? Trodde man förde upp dem och sedan tränade på att knipa och hålla dem inn emedans man försökte dra ut dem inte att man skulle ha dem inne hela tiden...

Anonym (Nyfiken) skrev 2011-06-24 22:22:20 följande:
    Ursäkta jag kanske verkar lite gammal och efter men hur fungerar det där med de där kulorna? Trodde man förde upp dem och sedan tränade på att knipa och hålla dem inn emedans man försökte dra ut dem inte att man skulle ha dem inne hela tiden...
    Förstår hur du menar. Jag köpte kulor för att träna bäckenbotten efter mitt första barn för cirka 20 år sedan. De var precis som du skriver tänkte att sitta inne precis när man bäckenbottentränade. Fast saken är ju den att jag behöver träna ganska mycket för att det ska ge någon effekt över huvud taget. (Har fått lite starkare muskler nu, men fortfarande händer det att jag ibland "kissar på mig" när jag nyser eller hostar eller om jag druckit mycket kaffe o inte hinner till toaletten i tid när jag snabbt blir kissnödig...

Smartballs är ju också tänkta att ha inne medan man bäckenbottentränar, fast de innehåller ganska tunga kulor som rör sig inne i ytterkulorna. Om man då har dem inne när man t ex är hemma och städar, eller bara står och diskar, plockar tvätt eller så, så blir det så att man tränar bäckenbotten utan att egentligen tänka så mycket på det. När de små kulorna rör sig inne i smartballs-kulorna, så får bäckenbottenmusklerna automatiskt lite jobb att göra för att motverka rörelsen.

Att jag sedan upptäckt att jag faktiskt lättare får orgasm när jag onanerar med smartballskulor i, det är nog en helt annan sak. Fast det finns de som säger att man bäckenbottentränar när man har samlag... Så kanske det är. Verkar fullt rimligt.
  • Sila

Tack för bra tips! Jag tror att många behöver lite tips och inspiration om hur de ska liva upp vardagen och sexlivet och jag måste säga att det verkligen fungerar (har själv skaffat Smartballs)! Starkare muskler och mera kåthet, kan ju inte bli bättre! Just Smartballs är egentligen inte Geishakulor utan knipkulor. Geishakulor har inget snöre i ändan.

• Tomten

Knipövningar är utomordentligt bra, dels för kontrollen av muskulatur och sexegenskaperna som följer med, tex kunna krama åt partnerns fingrar eller kuk, men även för att förhindra urininkontinens i högre ålder, något som drabbar många kvinnor i efter menopaus pga hormonförändringarna som leder till strukturella förändringar som predisponerar urinläckage.

Keep up the good work! 

• Other

Så man tränar inte underlivet med geishakulor - utan bara smartballs? 

• Anonym (MissKåt)

TS - Kan du länka till dom kulorna som du har ? Låter ju himla trevliga - måste nog beställa :)

Jag är osäker på om det uppfattas som reklam ifall jag länkar till de kulor jag använder. Men de heter "smart balls" eller ibland "smart balls duo" eftersom det är två kulor som sitter på rad och ett snöre i ena änden.

Det är fantastiskt att känna att man förenar nytta med nöje (starkare kärleksmuskler/bäckenbotten samtidigt som kärlekslivet för oss har tagit en fantastisk fart).

Kan verkligen rekommendera detta.

• Anonym (Svarta hålet)

Kan det vara dessa?

Jag är 20 och har inte fött barn, men funderar ändå på att köpa knipkulor. Har väldigt svårt att komma under vaginalt sex och ibland känns min fitta mer som ett svart hål än en "len kärleksgrotta". Jag har t.o.m. fått svårt att pulla mig själv och komma åt skönt för att jag blivit så tänjd (att jag har små händer gör inte saken bättre), haha.

Kan man börja med dem när som helst under livet, eller är det efter man skaffat barn de kan ge effekt?

Anonym (Svarta hålet) skrev 2014-01-05 15:56:18 följande:
    Kan det vara dessa?

Jag är 20 och har inte fött barn, men funderar ändå på att köpa knipkulor. Har väldigt svårt att komma under vaginalt sex och ibland känns min fitta mer som ett svart hål än en "len kärleksgrotta". Jag har t.o.m. fått svårt att pulla mig själv och komma åt skönt för att jag blivit så tänjd (att jag har små händer gör inte saken bättre), haha.

Kan man börja med dem när som helst under livet, eller är det efter man skaffat barn de kan ge effekt?
    Ja, det är kulor av den typ som du länkar till.

Man kan säkert använda smart balls även innan man har fött barn. Är säkert bra att träna bäckenbottenmuskulaturen /kärleksmusklerna även när man är yngre.

Hur menar du med att du blivit "tänjd"? (Hängde inte riktigt med.)

• Anonym (6)

Är det någon mer som onanerar med knipkulorna i? Några tips och erfarenheter vire fint.

skälv testade jag mina nya idag, Jises vilken orgasm det blev, superskönt?kände liksom sig mer uppfylld än utan. Har faktiskt inte kunnat släppa tanken på dem, ska absolut utforskas mera❤️

Svar på tråden jag blir så kåt av geishakulor och onani att min man vill ha samlag på samlag när jag väl kommit igång - någon som känner igen sig?