• Anonym (jobbigt)

blöder efter samlag.

nu de sista månaden när jag haft sex så har jag blött en dag efter och det är inte lite röda flytningar det är rent blod.

Detta är jätte jobbigt.

ska ringa på måndag, men var? jag är ju för gammal för ungdomasmot.

idag när jag sökte på det, då står det massor om canser..

jag har haft kondylom, men den är borta just nu.

hjälp!

• Svar på tråden blöder efter samlag.
  • Candida

Lycka till! Och trevlig midsommar

• Anonym (jobbigt)
    Candida skrev 2011-06-23 22:09:07 följande:
    Lycka till! Och trevlig midsommar
    tack desamma:)
  • Candida

Testa för mycoplasma genitatlium då, båda två

• Candida

Ibland kan man behöva testa sig många gånger ifall det inte syns något i odlingarna. Hoppas att det bara är en mellanblödning eller något sådant

• Anonym

Jag fick sexblödningar av min p-stav då började jag blöda dagen efter sex och höll i sig 1-2 dagar.

• Anonym (jobbigt)
    Candida skrev 2011-06-23 22:12:55 följande:
    Testa för mycoplasma genitatlium då, båda två
    hur ska det gå till, kan man lämna fram en lapp med de orden på ? ochj säga att man vill bli testad för de.
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym skrev 2011-06-23 22:19:12 följande:
    Jag fick sexblödningar av min p-stav då började jag blöda dagen efter sex och höll i sig 1-2 dagar.
    okej, jag äter p-piller.
  • Candida

Ja, lämna fram en lapp där det står:

Jag och min pojkvän är båda testade för klamydia och gonorre (om ni är det?). Jag blöder efter samlag och vill nu bli testad för mycoplasma genitalium och tricomonas hos gynekolog. Tack på förhand!

Skriva av den texten på en lapp.

Om du äter p-piller kan det vara en genombrottsblödning särskilt om du äter yasmin eller yasminelle, men jag tycker ändå du ska testa dig hos gyn på könsmottagning och kolla upp det.

Lycka till igen! :)

• Anonym (jobbigt)

Det är något för gyn fick jag som svar på könsmot. så har en tid på torsdag.

• Candida
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-06-27 19:57:47 följande:
    Det är något för gyn fick jag som svar på könsmot. så har en tid på torsdag.
    Okej, vad bra! Lycka till!
  • Anonym (jobbigt)

idag ringde läkaren, jag har förändringar men de är inte farliga, oftast växer de bort själv. :/ :Sska på kontroll i gen om ett par månader... känner mig helt tom, plus att min kondylom är tillbaka.
    kan man inte göra så det försvinner helt?

Svar på tråden blöder efter samlag.