EKeträgatans förskola, Hisingen
Någon som vet något om denna förskola? Har fått plats där till vår son men vet inget om den.
Någon som vet något om denna förskola? Har fått plats där till vår son men vet inget om den.
gå in på goteborgstads hemsida och tryck förskola och kolla upp vad som står. Ring dem på måndag och fråga om ni får komma och titta och fråga lite sake rni undrar.
gå in på goteborgstads hemsida och tryck förskola och kolla upp vad som står. Ring dem på måndag och fråga om ni får komma och titta och fråga lite sake rni undrar.
Nä men tror mina barns kusin skall börja där men osäker. nått dagis i krokarna va det iallafall
Jag är också nyfiken på svaret.... Jag har googlat en del men inte hittat mycket information förutom det lilla som finns på goteborg.se. Vår dotter Matilda, född i maj, 2010, börjar där i slutet på augusti och vi vet heller inget.
Vet inget om den mer än att en av pedagogerna på "vår" förskola ska börja jobba där nu. Hen är kanonbra!
Puff puff
Hur har det gått för er som har barn på Eketrägatans förskola? Är ni nöjda? Jag funderar själv att söka dit för min dotter och ska dit på besök men vill även höra vad andra föräldrar tycker. Även omdömen om andra förskolor i Lundby emottages.