• Kimban

EKeträgatans förskola, Hisingen

Någon som vet något om denna förskola? Har fått plats där till vår son men vet inget om den.

• Svar på tråden EKeträgatans förskola, Hisingen
  • EJai

gå in på goteborgstads hemsida och tryck förskola och kolla upp vad som står. Ring dem på måndag och fråga om ni får komma och titta och fråga lite sake rni undrar.

• Kimban
    våren1987 skrev 2011-06-23 23:50:52 följande:

gå in på goteborgstads hemsida och tryck förskola och kolla upp vad som står. Ring dem på måndag och fråga om ni får komma och titta och fråga lite sake rni undrar.

Det stod inget där, eller inte mycket i alla fall.. Får ringa på måndag, tänkte mer om någon hade sina barn där nu...
  • EJai

Nä men tror mina barns kusin skall börja där men osäker. nått dagis i krokarna va det iallafall

• simonochstina

Jag är också nyfiken på svaret.... Jag har googlat en del men inte hittat mycket information förutom det lilla som finns på goteborg.se. Vår dotter Matilda, född i maj, 2010, börjar där i slutet på augusti och vi vet heller inget.

• Palsternacka

Vet inget om den mer än att en av pedagogerna på "vår" förskola ska börja jobba där nu. Hen är kanonbra!

• lolli pop

Puff puff
    Hur har det gått för er som har barn på Eketrägatans förskola? Är ni nöjda? Jag funderar själv att söka dit för min dotter och ska dit på besök men vill även höra vad andra föräldrar tycker. Även omdömen om andra förskolor i Lundby emottages. Glad

• ventilera mera
    lolli pop skrev 2012-02-10 08:19:30 följande:
    Puff puff
    Hur har det gått för er som har barn på Eketrägatans förskola? Är ni nöjda? Jag funderar själv att söka dit för min dotter och ska dit på besök men vill även höra vad andra föräldrar tycker. Även omdömen om andra förskolor i Lundby emottages. Glad
    Jag har hört bra saker om förskolan på Toleredsgatan, den som ligger precis i anslutning till Toleredsskolan. Sen har de alldeles lysande pedagoger i förskoleklassen och på fritidset på Toleredsskolan dessutom, om man ska fortsätta dit efter förskolan.
Svar på tråden EKeträgatans förskola, Hisingen