Inlägg från: Helle333 |Visa alla inlägg
  • Helle333

Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?

Love111 skrev 2011-06-25 22:22:25 följande:
    Hej!
    Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand. 
    2kg? Jises. Runt samma tid hade jag gått up tio. Vet folk som gått upp mitt dubbla.
    Nu är jag i v.34 och har inte vägt mig på över en månad men sist hade jag gått upp 12kg. Vill inte veta mer då det finns risk för att jag blir viktfixerad.
  • Helle333
    Hej!
    Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand. 
    I v.20 hade jag gått upp 12kg. Är nu i v.38 +13kg
  • Helle333
    Hej!
    åh kära nån då hade jag gått upp minst 8kg. sammanlagt blev det 20+. det mesta i vatten. kroppen fullkomligen exploderade i vatten sista veckan sa det bara pang. innan slapp jag bristningar men det bildades så mkt vatten att jag gick upp nästan två kg över en natt och bristningarna var ett faktum
Svar på tråden Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?