Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Graviditet 1 +23 kg ner 16 en timme efter förlossningen. Rätt mycket vatten där...
Nuvarande graviditet: v12 plus ca 2 kg
Graviditet 1 +23 kg ner 16 en timme efter förlossningen. Rätt mycket vatten där...
Nuvarande graviditet: v12 plus ca 2 kg
Jag undrar lite, ni som knappt gått upp ngt alls, är ni väldigt noga med kost och träning?
De flesta av mina vänner har gått upp ca 30kg varje gång de varit gravida så jag tänker mig att jag är smal om jag går upp runt 20
Äsch det är som någon skrev, att det är de som vill glänsa som skriver i såna här trådar
Själv är jag i vecka 18+ och har nu gått upp ca 5 kg.
V30 +10 kg sen innan ivfbehandlingen. Men faktiskt bara ca7-8 sen "normalvikt"
Jag gick upp 23 kg, ner 14 en timme efter förlossningen och resten de kommande 2 veckorna
Mauritius
Det är ngt skumt med alla tunnisar här antagligen är det många som varit överviktiga innan, de brukar inte gå upp så mycket.
Alla jag känner har gått upp åtminstone sina 10-12 kg som rekommenderas. Själv har jag bf 15 februari och har nu hårt upp ca 10. Förra grav gick jag upp 23
Ta det lugnt du! Så länge du äter varierat och får i dig det du ska finns ingen anledning till oro
Nu 39+1 och 13 kg
Idag var det återigen vägning, har visst gått ner så nu väger jag i v39+2 plus 11 kg
Så var det över
Gick upp 15 och den 22/2 kom hon. Nu har jag 4 kg kvar. Så hetsa inte upp er över vikten. Det mesta försvinner