• Lowika

Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?

Det varierar lite från dag till dag, men är i v 23 och idag hade jag nog inte gått upp något igen, men i förrgår visade det nåt kg pluss.... konstigt...

• Lowika
    Lowika skrev 2011-07-26 14:07:00 följande:
    Det varierar lite från dag till dag, men är i v 23 och idag hade jag nog inte gått upp något igen, men i förrgår visade det nåt kg pluss.... konstigt...
    hmmm v 27 och plötsligt står vågen på +4-5 kg...  
  • Lowika
    LivräddMedStil skrev 2011-09-02 09:30:40 följande:
    Det är väl ingen fara?? Du har ju "bara 13 veckor kvar... Huvudsaken är väl att bebisen mår bra?
    mmm men nu är jag överviktig sedan innan, och har "order" på att inte gå upp mer än 9 kg totalt från BM. Alltså har jag bara 4-5 kg kvar att fördela på 13 veckor.... 13 veckor då pluttis växer som mest!
  • Lowika
    stjierna skrev 2011-10-05 20:16:01 följande:
    Jag räknar morgonvikten, utan kläder, efter toalettbesök. V 25 (24+5) och jag ligger på +1,5 kilo sedan plusset :)
    mee too
    hmmm v 27 och plötsligt står vågen på +4-5 kg...  
    Det är väl ingen fara?? Du har ju "bara 13 veckor kvar... Huvudsaken är väl att bebisen mår bra?
    mmm men nu är jag överviktig sedan innan, och har "order" på att inte gå upp mer än 9 kg totalt från BM. Alltså har jag bara 4-5 kg kvar att fördela på 13 veckor.... 13 veckor då pluttis växer som mest!
    Attans... nu är jag i v 33 och *poff* står vågen på +9 kg. Det var det det.... jaja...
  • Lowika

puh... verkade ha svullarveckor nyss, nu har jag rent av backat lite på vågen. +7 kg. v 34 (33+5) och kämpar att stanna under 95... Förvånad

Svar på tråden Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?