Vad kan jag göra??
Jag är en nybliven 2barnsmamma på 30 år. Jag är lycklig sambo med världens finaste man och även om det är mycket att göra och lite sömn har jag två underbara, friska och hyfsat okomplicerade pojkar varav den yngsta är 10v.
Sedan många år har vi haft lite sex. Det har grundat sig i att vi hade svårt att bli gravida och fick ha inbokat sex i flera flera månader. När vi väl blev gravida hade jag sedan 2 riktigt fruktansvärda graviditeter fulla med komplikationer och problem och sedan tar det ju några veckor efter förlossningen innan man kan ha sex igen. Det har gjort att vi har haft berg och dalbana i vårt sexliv. Min man vill ha sex, men han tjatar aldrig. Jag kan ärligt säga att jag inte är kåt alls, typ någon gång. Jag har glömt bort hur det är att vara kåt! Dessutom känner jag mig inte fin i min nya kropp och mitt underliv är typ förstört efter graviditeterna och förlossningarna med askasst knip och slidväggsframfall både fram och bak. Vi har testat att ha sex nu efter förlossningen och jag kände knappt någonting!! Och min man är minst normalbyggd!!
Jag saknar min man och jag saknar att vilja vilja (om man kan säga så). Jag skäms över att visa mig naken och är blyg i sängen.
Jag skulle helst bara vilja dricka vin och mysa. Ge varandra massage, killa på ryggen, hålla om varandra. Det hade varit lagom nivå för mig till att börja med. Men min man tycker det är tråkigt... Hur hittar jag tillbaka till mig själv??
Har du råd att ge??