Inlägg från: bananflugekärlek |Visa alla inlägg
  • bananflugekärlek

Foppatoffeln?

I min familj har vi dem på nästan dygnet runt. De är fan guld! Och jag går med dem nästan överallt, tänker inte ha obekväma skor bara för att.

• bananflugekärlek

Jag undrar hur "chica" alla som vägrar sådana tofflor ser ut till vardags då. Haha.

• bananflugekärlek
    Sheldon skrev 2011-06-27 09:38:43 följande:
    Inte det minsta. Men det finns en gräns. Hade de faktiskt varit sköna hade jag kunnat ha dem i trädgården. Men eftersom de inte ens uppfyller det kravet föredrar jag mina dockstatofflor. Sköna, och jag kan gå till affären i dem utan att skämmas ögonen ur mig...
    Vad är det för gräns? Gäller det andra saker också, som att visa klyfta om man har hängpattar eller gå i linne om man har feta armar eller gå utanför dörren om man är fet? Jag förstår inte behovet av den gränsdragningen. Haha.
  • bananflugekärlek
    Sheldon skrev 2011-06-27 10:28:34 följande:
    Den gränsen definierar man helt själv! För vissa går den vid att springa ut naken, för de flesta går den någon medelväg.... För mig faller foppatofflor utanför gränsen för vad jag vill visa mig i offentligt.
    Ja, men bra. Jag undanber mig liksom en low class stämpel bara för att jag nu kommer göra byn i mina blommiga foppa! (Eller det är inte ens foppa, det är billiga Willystofflor.)
  • bananflugekärlek
    Sheldon skrev 2011-06-27 10:51:48 följande:
    Att andra kommer stämpla dig utefter vad du väljer att ta på dig kommer du nog inte undan. Men du har all rätt att själv välja vad du vill ge för intryckFlört.
    Nej det är sant, vilken tur att jag skiter i vad de tycker. Och ännu mer tur att folk förmodligen skiter i vad jag tycker om dem också, jag är då inte nådig och folk är fula som stryk rent generellt.
  • bananflugekärlek
    Jennie med ie skrev 2011-06-28 12:49:05 följande:
    Ogillar eftersom de är skitfula, så skitfula att de inte är bärbara ens om de är jättesköna. Tycker jag då.
    Det tyckte jag med... Tills jag köpte ett par för att orka gå runt så mycket som jag gjorde på jobbet. Sedan dess har de knappt lämnat mina fötter!
Svar på tråden Foppatoffeln?