• Cloud

Foppatoffeln?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Foppatoffeln?
  • Bonsaiii

Usch jag skäms men när jag jobbade som Babysim instruktör stod jag halvflytandes på knä med tårna i skrovlig bassäng botten i ca 3 timmar. Gissa hur mkt nagel jag hade kvar/tå?
    Då gjorde jag det jag aldrig trodde jag skulle göra.... Jag betalade tacksamt pengar och tog på mig ett par hemska Foppa tofflor... :/ Men guuuud va skönt det var med hela tår efter lektionerna!

• Bling1975

Hur fula som helst och jag får in båda fötterna i en toffel eftersom de är väldigt konstiga och breda.

Stitch längtar efter Lilo
  • Elli47

Ja foppatofflor är väl bra att ha, själv använder jag dem dock bara hemma när jag går till soptunnan, brevlådan osv men barnen använder sina rätt mycket.

• Dr Mupp

De är verkligen fula som stryk men för mig med extremt breda fötter är de så underbart sköna att jag skiter i hur fula de är och går runt med dem ändå. Ungarna älskar dem så i år sket jag i att köpa vettiga sandaler de använder ju endas foppisarna ändå.

Förövrigt heter det Vofflatofflor enligt mina ungar.

Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups
  • Pyris

Fula som f-n. Har jag alltid tyckt. Men så himla sköna att gå i. När jag inte har dom på mig får jag ont i fötterna direkt. 
    Jag har tjatat på min man nu i flera år att inskaffa ett par. Han kan inte använda vilka skor som helst efter en trafikolycka som han varit med om. Till slut så köpte jag ett par till honom o han blev riktigt nöjd med dom. Han undrade varför jag inte sagt något innan

• Boel1

Gillar, visst är de fula men sköna och praktiska. Har dem hemma eller till stranden.

• bananflugekärlek

Jag undrar hur "chica" alla som vägrar sådana tofflor ser ut till vardags då. Haha.

• annat82

Tycker de är gräsligt fula och går helst inte så långt hemifrån i mina men oerhört sköna,lätta och enkla att slänga på sig i trädgården. Bara dränka i vatten när de är skitiga så torkar de fort också

• Sheldon
    bananflugekärlek skrev 2011-06-27 09:29:27 följande:
    Jag undrar hur "chica" alla som vägrar sådana tofflor ser ut till vardags då. Haha.
    Inte det minsta. Men det finns en gräns. Hade de faktiskt varit sköna hade jag kunnat ha dem i trädgården. Men eftersom de inte ens uppfyller det kravet föredrar jag mina dockstatofflor. Sköna, och jag kan gå till affären i dem utan att skämmas ögonen ur mig...
    Dumhet är en smittsam folksjukdom som med alla medel bör bekämpas!
  • annca

Fula, men dottern älskar dem så hon nhar ett par lila som används flitigt.Väldigt praktska faktiskt. Som träskor som inte gör ont när man sparkar sig på fotknölarna med! :)

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
Svar på tråden Foppatoffeln?