• Pregotime

Hur fort plussade ni med pergotime?

Som rubriken antyder, hur fort plussade ni med pergotime? Har precis tagit min första kur och undra hur mycket man ska hoppas :)

• Svar på tråden Hur fort plussade ni med pergotime?
  • susa

Åt nog 6 omgångar innan det tog sig. Fick missfall i v8 och fick äta ytterligare två omgångar innan jag plussade igen.

*håller en tumme för dig*

• Firran

Åt tre kurer.. men fick aldrig ägglossning av pergon...
    men hoppas du lyckas =) Hjälper ju många till ett plus

• Ingelill

Plussade på första kuren i maj, blev tyvärr missfall-började direkt med en ny kur och har plussat igen nu i juni.

Håller tummarna för dig!

• Pregotime

Vad tråkigt Firran! Och ni andra, grattis till plussen! Jag kollade ägglossningen med stickor och hade det förra helgen så nu väntar jag bara på att prova gravidstickor:) Håller tummen för att din lille stannar kvar Ingelill!

• Firran

Hoppas på bättre "tur" med sprutor...
    Okej håller tummarna !! =)

• Firran

Man får ta sprutor på sig själv med hormon..  : )
    har fått som en insulin penna fast med puregon som jag ska börja ta i augusti.. det är steget efter om inte pergotime fungerar

• bull bakerskan

Har också käkat min första kur med pergotime, så nu antar ja att de bara är att vänta och se vad som händer och sker=)

Har läst att vissa känner sig annorlunda när de äter pergotime är de nå du märkt?Har själv inte märkt nånting alls...

Hoppas att de går vägen för dig och att du plussar snart=)

• Firran
    bull bakerskan skrev 2011-07-01 18:59:18 följande:

Har också käkat min första kur med pergotime, så nu antar ja att de bara är att vänta och se vad som händer och sker=)

Har läst att vissa känner sig annorlunda när de äter pergotime är de nå du märkt?Har själv inte märkt nånting alls...

Hoppas att de går vägen för dig och att du plussar snart=)

Jag mådde inte alls bra av dom : ( Men fick nog bara värmevallningar av enkel kur... fick typ värme attacker som man känner sig när man bli generad haha : )
    Va värre med trippel kur då fick jag syn störningar : ( Men är nog inte så vanligt.. många känner ju ingenting,...
  • Pregotime

Suck! Mensen kom igår (bim-1) så nu har jag varit iväg och hämtat nästa kur med pergotime.

Jag blev lite halvkonstig av tabletterna, lite som vid pms plus att jag fick sämre hy:( hela pannan blev knottrig! Och så blev jag väldigt varm. Men inget så att det var för jobbigt.

Jag fick ägglossning när jag åt,  testade med stickor (både streck-stickor och digitalt) men nu undrar jag om dem kanske visar fel? Att man sexade för tidigt? Eller kan det vara så att man har igentäppta äggledare, någon som har kollat det? Jag har en bekant som fick match-testa sig som andra steg efter pergo, ngn annan som gjort det?

Och en fråga till, vad är puregon?

hoppas ni andra slipper mensen denna gång!!!
    Kram

Svar på tråden Hur fort plussade ni med pergotime?