• Amber

Andarnas makt

Är det ngn här som såg Andarnas makt idag? Verkligen bra idag. Satt på helspänn hela tiden. Kusligt.. :)

Skulle vara kul att höra era åsikter om de där..tror ni på spöken? Uuh va fjantigt de låter, meen :)

/Amber

• Svar på tråden Andarnas makt
  • Kassiopeja

Missade ju det idag... Tycker det är jättespännande... Har blivit allt mer övertygad om att det måste finnas en "annan värld" som vi inte riktigt alltid kan se och förstå. Tycker hur som helst att det är intressant och spännande!

• Josephine

Jag tittade oxå. Tror på spöken trots min vettiga särbo, som säger att du Jessica som är så klok borde väl inte tro på spöken. Struntar fullkomligt i det.
    Satt som du, på helspänn och väntar med iver på nästa tisdag. (min hund fick inte ens gå in i vardagsrumet för säkerhetsskull). Vet jätte löjlig, men jag står för det!

• Upptagen

vad handlade det om idag? Har sett de flesta avsnitten när de gick på tv4+

• Tutilure

Tittade också på det!
    Jättespännande!
    Jag måste säga att jag tvivlar på att man kan kontakta andarna på det där viset, men jag tror absolut på att de finns.
    Är rätt säker på att vi har en ande i vår lägenhet, eftersom saker försvinner och framförallt så är det några tavlor som ALLTID hänger snett, trots att jag hänger de tillrätta flera gånger om dagen.
    Och de hänger på ett sånt sätt att de inte kan hänga snett utan att någon flyttar dem....

• Tualie

Har sett detta program förut på tv 4 + där det visades första gången. Jag är inte någon skeptiker i den bemärkelsen men de medium som varit med i den här serien har inte lyckats något vidare med att driva ut de andar som finns i huset. Varken första avsnittet eller vidare avsnitt..

Jag tror fullt och fast på att det finns andeväsen och att de kan ha svårt att hitta hem. När det gäller djur så får man det bekräftat ofta.
    Det har jag märkt på mina egna hundar.
    Men i motsats till det du skrev Josefhine så var mina hundar med mig (3st) när jag tittade på pogrammet och de reagerade inte ett smack på programmet. Bara när de hörde en häst gnägga eller en hund skälla. De är annars väldigt känsliga hundar som är på helspänd för varje nytt främmande ting.

Vill ändå påpeka att jag faktiskt vet och tror på det vi kallar för det okända. Har varit med om många sådana ting för att kunna förneka det.

• Lindisen1

Jag såg dagens program, och är vansinnigt faschinerad måste jag säga!
    Jag har satt mitt mobillarm så att jag inte missar nästa veckas program med fortsättning på dagens spännade program.
    Oj, oj, oj vad otäckt det var idag. Fy, jag fick rysningar och håren på armarna ställde sig upp.

Jag tror definitivt på att det finns något utöver det "jordliga" livet - varför skulle det inte finnas det? Men däremot så tror jag tyvärr inte att alla kan uppleva vissa saker och ting, utan att man måste ha någon speciell känslighet.

Vad säger ni om när Graham går i trans sådär? Vad tror ni om det?
    Det är spännande, lite läskigt men ändå vansinnigt fashinerade tycker jag. Han pratar ju ändå med en helt annan röst, och ser faktiskt ut att vara hur trött som helst när han sedan "vaknar" igen. Är han en väldigt bra skådespelare, eller har han en enorm förmåga att faktistk kunna komma i kontakt med andevärlden?

Jag såg det där programmet där han fick kontakt med den döda fadern till en kvinna som många gånger hade försökt ta livet av sig. Den gången tvivlade jag inte ett smack på det han sa.

Vad tror ni andra? Är jätteintresserad av era åsikter då jag själv finner detta sååå spännande!

• lilla rosen

Det var kusligt!! Satt ensam och tittade på programmet. Har följt denna program varenda gång. Vissa var mindre kusliga och andra till den grad att man rös.

• My 2

Har bott med andar så jag är "troende".

Jag tycker det är lite förmätet att tro att bara för att vi människor med våra begränsade sinnen inte kan se/höra/känna något så finns det inte... Dessutom de flesta av oss har aldrig sett en atom ändå tror vi på att de finns... för det har "vetenskapsmännen" sagt - vi sätter otroligt hög tillit till det "vetenskapliga" i vår kultur idag, precis som man förr satt stor tro till det r"eligiösa", kanske vi i framtiden anser det "andliga" ha samma värde som det "vetenskapliga"? Hoppas det.

Har sett alla avsnitt på tv4+ och i de flesta fall tycker jag det finns saker som är svåra att förklara... (om nu inte alla är skådespelare men det borde kvällspressen i så fall snokat upp för längesedan... *ler*)

Sköt om er!
    /my

• oOoJOYoOo

Ja jag såg! de var kanon spännade! Fortsättning följer ju nästa tisdag så man får hålla sig till tåls! Den engelska killen är helt klart min favorit helt otrolig är han!

• Minname

jag såg det och jag var själv för sambon satt på "utedasset" =0) ( killar har en förmåga att sitta där läääänge ) jag blev nervös och jallade hela tiden på honom... gud det fick min kropp att knottra sig!

kusligt men spännande!

gissa om man kommer sitta som bänkad nästa tis!

• Annola

Såg ej programmet men är sååå fashinerad av detta......

JAG TROR PÅ SPÖKEN hi hi ja det låter lite fånigt, men så är det!

• cuteangel

varför visar de inget från sverige?bara danmark??
    eller har de gjort det?

• oOoJOYoOo

Ska inte programmet börja snart igen? Tyckte mig höra att det skulle komma en svensk version också....

• Griiisen

Gillar oxå om "Andarnas makt" men jag ÄLSKAR "Andra Sidan" (Kanal 5) - någon mer än jag som följer det..?

Svar på tråden Andarnas makt