Inlägg från: Lindisen1 |Visa alla inlägg
  • Lindisen1

Andarnas makt

Jag såg dagens program, och är vansinnigt faschinerad måste jag säga!
    Jag har satt mitt mobillarm så att jag inte missar nästa veckas program med fortsättning på dagens spännade program.
    Oj, oj, oj vad otäckt det var idag. Fy, jag fick rysningar och håren på armarna ställde sig upp.

Jag tror definitivt på att det finns något utöver det "jordliga" livet - varför skulle det inte finnas det? Men däremot så tror jag tyvärr inte att alla kan uppleva vissa saker och ting, utan att man måste ha någon speciell känslighet.

Vad säger ni om när Graham går i trans sådär? Vad tror ni om det?
    Det är spännande, lite läskigt men ändå vansinnigt fashinerade tycker jag. Han pratar ju ändå med en helt annan röst, och ser faktiskt ut att vara hur trött som helst när han sedan "vaknar" igen. Är han en väldigt bra skådespelare, eller har han en enorm förmåga att faktistk kunna komma i kontakt med andevärlden?

Jag såg det där programmet där han fick kontakt med den döda fadern till en kvinna som många gånger hade försökt ta livet av sig. Den gången tvivlade jag inte ett smack på det han sa.

Vad tror ni andra? Är jätteintresserad av era åsikter då jag själv finner detta sååå spännande!

Svar på tråden Andarnas makt