• amanda h

Mår konstigt i magen, vad kan det vara?

För 17 veckor sen gjorde jag akut kejsarsnitt, trodde det hade läkt bra, snittet ser fint ut och själva ärret gör inte ont. Vet inte ens om det här är viktigt att nämna, men började träna för en månad sen, 3 gånger i veckan (cykel + löpband).

Mina symtom är väldigt konstiga... jag har svullen mage, mår illa efter jag har ätit, kramper i magen. Inga farliga kramper, men molande värk som vid mensvärk ungefär. Smärtan kommer och går. Var ute med några kompisar i förrgår, då fick jag sluta dricka eftersom jag plötsligt började må illa, så drack cola resten av kvällen och gick hem tidigt. Jätte tråkigt.

Igår åt jag liksom bara en kycklingklubba och ett paket nudlar, kunde inte äta mer än så. Mådde så illa efteråt.

Ringde doktorn imorse, för är så trött på att må såhär konstigt. Tyvärr hade dom inga tider idag, skulle ringa tbx imon. Jag undrar bara om nån känner igen sig? Vad kan det vara? Har jag börjat träna för tidigt eller kan det vara nåt helt annat? Har det ens med kejsarsnittet att göra?

Svar på tråden Mår konstigt i magen, vad kan det vara?