• JaMA08

Fler som sörjer efter missfall?

Vi fick vårt missfall för 15v sedan och jag sörjer fortfarande, kan liksom inte komma över Smurfs bortgång och tänker hela tiden varje fredag då jag skulle passerat ny vecka! Nu blev vi gravida med Ivf efter 3år med barnlöshet så därför kanske det är jobbigare. Finns det fler som sörjer???

• Svar på tråden Fler som sörjer efter missfall?
  • JaMA08
    aprilmamma44 skrev 2011-06-27 13:45:03 följande:
    tro mig, du är inte ensam!! vi är många som sörjer, kolla gärna in de andra trådarna i känsliga rummet "missfall"

kramar
    Visste väl att det var så, tyvärr...
  • JaMA08
    Anonym (Barnlös) skrev 2011-06-28 21:38:27 följande:
    Jodå,mitt MA förstörde hela mitt liv. Svårt få barn redan innan,IVF,gravid och det var helt bortkastat för jag fick ändå inte behålla barnet. Fem år bortkastade för jag har haft fler missfall och inga barn...
    Tråkigt att höra vännen{#emotions_dlg.flower} Har de kunnat se varför alla missfall??
  • JaMA08
    BettanB skrev 2011-06-29 09:36:54 följande:
    Oh ja, sörjer fortfarande mina missfall, trots att jag sitter här med min underbare lille son i knät. Kommer nog aldrig över dem helt.
    Skönt att veta att man inte är knäpp och gräver ner sig i det som kunde ha varit, på fredag skulle jag gått halva graviditeten och det känns som ett hål i hjärtat! Jag sörjer vår Smurf som efter 3år som barnlös skulle blivit vårt första barn! Så efterlängtat och så älskat, trots det tidiga mfHjärta
  • JaMA08

Julia82: Va roligt att ses igen! Jag har en tråd som heter IVF Hösten 2011-du är välkommen dit! Har du fått någon tid?? Vi har ÄP v 41, men jag har redan börjat spraya. En STOR kram till dig med{#emotions_dlg.flower} Hoppas du kommer till den andra tråden! Kram Janet

Anonym(sörjer alltid): Förstår verkligen att ni haft det kämpigt!

Anonym (barnlös): Din ålder borde inte vara ett hinder ju, konstigt system ibland. 

• JaMA08
    Milljor skrev 2011-07-01 16:44:37 följande:
    Om jag sörjar.......fick missfall idag hela kroppen värker och tåraran tar aldrig slut....
    Åh, så tråkigt att läsaGråter Förstår dig verkligen, vilken vecka?? Tänker på dig gummanHjärta
  • JaMA08

milljor: Det är vanligt med mf i v 5-jag fick ju då oxå! Men vi får kämpa vidare, någongång ska det ju lyckas! Tänker på dig{#emotions_dlg.flower}

• JaMA08
    Milljor skrev 2011-07-04 11:04:40 följande:
    Tack!
    känne lite bättre men långt ifrån bra......men har hämtat lite kraft nu och blickar framåt och vill bara försöka igen....nästa gång måste bli VÅR tur!
    Visst ska det bli så gummanSolig Kram
Svar på tråden Fler som sörjer efter missfall?