• Anonym (next)

han klarar inte 2 min i sängen

det är så att jag är 21 år och min kille är 28 år.

vi har varit tillsammans i snart 2 år.

jag har inte haft sex med någon annan kille, så han är min förste..

problemet är att han blir klar jätte snabbt, det tar typ en min, ibland 2 min..

jag vill bara veta om det är normalt..

• Svar på tråden han klarar inte 2 min i sängen
  • Philipsson
    regnbågstroll skrev 2011-07-01 13:47:12 följande:
    Philipson. Kvinnor äter piller eller tar annat som är farligt för hälsan för att mannen ska kunna doppa skönare. Då ska han fan mycke ge något i utbyte. Eller är all sexuell njutning för mannen och kvinnan ska va tacksam för att han njuter?
    Det är väl bara de lägger ner p-pillren då. Två fel blir inte ett rätt!
  • regnbågstroll

Philipson jag byter man istället. Hade en som hade tumme stor kuk, han hade blivit dumpad ofta (alltid) för minikuken, han höll i två min och ville inte skicka o pilla. Kunde ha levt med mini, inge slick osv.. men dumpa honom när han gnällade över att jag inte ville knulla varje helg. Menar varför bli het för ingen njutning? Nej nej, man dumpar män som är kassa om de kräver att få knulla när de bara runkar av sig i en annan människa.

• Philipsson
    regnbågstroll skrev 2011-07-01 14:02:32 följande:
    Philipson jag byter man istället. Hade en som hade tumme stor kuk, han hade blivit dumpad ofta (alltid) för minikuken, han höll i två min och ville inte skicka o pilla. Kunde ha levt med mini, inge slick osv.. men dumpa honom när han gnällade över att jag inte ville knulla varje helg. Menar varför bli het för ingen njutning? Nej nej, man dumpar män som är kassa om de kräver att få knulla när de bara runkar av sig i en annan människa.
    Jag märker att du skryter över att du är ytlig. Gör du det.
  • regnbågstroll

Ja, det är jag nog. Har en 10 år yngre man nu. Ser bra ut och är snäll. Han har normalstor kuk. Håller emot i ca 20min. Slickar och pillar mig till orgasm innan han stoppar i. Det har sina fördelar att vara ytlig, även om det mest handlar om självrespekt där man inte accepterar vilket skit beteende som helst av en man som bara ser sin njutning där kvinnan räknas värde.

• Philipsson
    regnbågstroll skrev 2011-07-01 14:13:18 följande:
    ... där kvinnan saknar värde...
    Vad har du fått det från, att jag skulle tycka det?
  • Philipsson
    regnbågstroll skrev 2011-07-01 14:25:11 följande:
    När du anser att jag är ytlig när jag dumpa en man som trodde han var ensam i sängen och sura när jag inte ville ställa upp för att bli tömd i.
    Du tyckte nog inte om honom då, speciellt mycket.
  • Anonym
    Philipsson skrev 2011-07-01 14:28:06 följande:
    Du tyckte nog inte om honom då, speciellt mycket.
    Hur lätt är det att tycka om en kille som skiter i ens njutning. Den kärlek jag kände för killen i början skulle ju försvinna snabbare än kvickt om han inte brydde sig om min njutning i sängen. Så nej regnbågstroll tyckte nog inte om honom speciellt mycket.
  • Philipsson
    Anonym skrev 2011-07-01 14:29:53 följande:
    Hur lätt är det att tycka om en kille som skiter i ens njutning. Den kärlek jag kände för killen i början skulle ju försvinna snabbare än kvickt om han inte brydde sig om min njutning i sängen. Så nej regnbågstroll tyckte nog inte om honom speciellt mycket.
    Konstigt. Jag har aldrig brytt mig om kvinnans njutning och ändå har de alltid sagt och visat att jag är jävligt bra i sängen. Hur kan det komma sig, tror du?
  • Anonym
    Philipsson skrev 2011-07-01 14:31:38 följande:
    Konstigt. Jag har aldrig brytt mig om kvinnans njutning och ändå har de alltid sagt och visat att jag är jävligt bra i sängen. Hur kan det komma sig, tror du?
    Jag har ingen aning om vad du har varit tillsammans med för korkade brudar. De flesta kvinnor vill att deras parner bryr sig om deras njutning och de flesta kvinnor vill ha lika mycket njutning som männen vid sex.
  • regnbågstroll

Haha! Jo jag tyckte om honom men efter att ha tjänat mannen i tre månader som spermakopp så sluta jag tycka om. Och mest för att jag fick sms efter sms om tjat att varför vi inte knulla. Ärligt i en säng med två personer så tycker jag det handlar om båda inte bara ena. Och vet du när jag fick smsen? Jag satt på bussen på väg till sjukhuset. För att få höra vilken form av cancer jag hade. Män som du är vidriga. Är man två i sängen så ska man ge njutning till varandra och inte bara ta.

• Philipsson
    Anonym skrev 2011-07-01 14:33:39 följande:
    Jag har ingen aning om vad du har varit tillsammans med för korkade brudar. De flesta kvinnor vill att deras parner bryr sig om deras njutning och de flesta kvinnor vill ha lika mycket njutning som männen vid sex.
    Nä, de njuter automatiskt när jag njuter. Och vice versa. Men det betyder inte att jag anstränger mig för att få henne att njute. Begriper du?

När du umgås med dina kompisar, anstränger du dig då för att de ska ha roligt eller roar du dig själv? Tänk vad hemskt om ens vänner skulle umgås med en för att vara snälla. Huga vad hemskt!
  • HäckHäxan
    Anonym (next) skrev 2011-06-30 13:21:45 följande:
    jag sa en gång på skoj att det finns spray som gör att man kan hålla på längre och då blev han sur och sa "vad är det för fel med mig, jag behöver inget, det finns många andra kvinnor som skulle dö för min kuk"

men han sa det mest på skoj, så jag vet inte om jag vill ta upp det igen, jag vill inte såra hans känslor. 
    Blir han sårad av det är han ju löjlig! Alltså sex skall vara ett givande och tagande, bägge skall ju må bra och vara nöjda, vilket du tydligen inte är. Det bör du få fram till din kille OCH visst att man kan bli lite småstött, men sen landar man (förhoppningsvis) och inser att den som älskar en inte har som mål att såra en. Så får man börja jobba på vad som är fel och testa sig fram för att hitta en lösning.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • jojje40

Hejsan, jag har läst en del av era inlägg angående uthållighet. Jag kommer själv ganska fort, men jag o min fru har löst det problemet med hjälp av en strap-on dildo. Det fungerar perfekt. Jag börjar med att använda strap-on dildon (med glidmedel) tills hon får orgasm. Sedan är det "min tur" att komma i henne och detta funkar jättebra. Vi är båda väldigt nöjda med den lösningen. mvh jojje.

• Anonym (Erfaren)

Det blir ut så om man lägger all energi på att få upp den, det blir ju värsta pressen. Bättre att han får gå ner på dig och slicka, ta bort fokus från ståndet. Och för de flesta killar måste det nog gå lite tid, dt går inte bara att köra direkt...

Anonym (....) skrev 2011-06-29 16:50:39 följande:

Min pojkvän kan inte köra igen efter att vi nyss haft sex helt omöjligt att få upp den, även fast jag gör vad som helst för att den ska stå

• Anonym (Erfaren)

Hade jag haft problemet med snabb kille hade jag nog lagt mycket krut på förspelet, velat bli slickad länge innan och sett till att jag redan kommit, kanske sugit av honom innan så att han kom en gång först...

Men jag tror just penetrationen i en sexakt i normala fall inte varar så länge som vissa verkar tro, läste någonstans ca 5-7min i snitt.

Själv tröttnar jag om det blir alltför utdraget nötande utan finess.

Svar på tråden han klarar inte 2 min i sängen