Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?
Även om jag är skeptisk så vinner nyfikenheten, blir inköp av bikarbonat senare idag :D
Det här stannar mellan oss ;)
Även om jag är skeptisk så vinner nyfikenheten, blir inköp av bikarbonat senare idag :D
Det här stannar mellan oss ;)
Nu var de gjort! Blev som öl, fräste och skummade :) Kanske lillbebis är en grabb då? maken ser toknöjd ut :D
Bara en tanke....(tråkigt på jobbet)
Om maken kissar i en burk med bikarbonat, och jag i en annan (om jag inte vore gravid så det inte påverkades av det)
Undra om hans skummar då, och mitt blir utan reaktion? Förstår ni tanken?
Har hittat en i tråden som gjort testet o hon är inte med barn....
" LJF skrev 2011-07-03 20:50:28 följande:
Jag testade, hände inget och jag är ogravid. Men jag testade bara för Öllegårds skull för jag var ju inte alls nyfiken på hur reaktionen skulle bli"
Då kan d ju faktiskt stämma detta eller? :))
Rödkåls testet???
Nu får du allt dela med dig här ju!!! Hhahaha
Stämde detta testet på dig då??
Hacka upp RÖDKÅL i småbitar och tillsätt vatten o rödkål i en kastrull
Låt koka ca 10 minuter
Låt svalna så det kallnar
Blanda sedan lika delar kålsaft som blir av koket + lika delar urin och blanda lite.
låt sedan stå stilla några minuter.
Avläs sedan färgen!
RÖTT/ROSA indikerar POJKE
LILA indikerar FLICKA
Lite av en procedur alltså haha :D
Gjorde testet för ett tag sen visade starkt att det var en liten grabb, ska på RUL imorgon och får förhoppningsvis veta kön då och se om det stämmer, uppdaterar! :D
Gjorde testet för ett tag sen visade starkt att det var en liten grabb, ska på RUL imorgon och får förhoppningsvis veta kön då och se om det stämmer, uppdaterar! :D